infångningshjälp sökes Perstorp!
Behöver hjälp till att fånga in en kattfamilj i Perstorp.3 små kattungar och mamma.Stödhem är ordnat i Bodafors och transport men har tidspress att de ska vara inne till lördag förmiddag så de kan komma med.Jobbar själv idag och bor ganska långt ifrån.De behöver en fälla där.Ring mig om ni kan hjälpa, så inte allt som är ordnat fallerar = (
Puttar för hjälp.
Mvh Anette
Puttar för hjälp!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Puttar för hjälp.
Putt igen.
Ska snart dit och försöka.Hoppas vi får in dem allihopa så de kan få transport till Bodafors-Nässjö.
Håller tummarna och puttar för skjuts!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Hela familjen är infångad nu efter flera timmars slit.3 kattungar och mamman fick jag till sist lura in i fällan genom att sätta fällan framför transportburen med sista ungen, så hon var tvungen att gå in i fällan för att komma nära.
Missade tyvärr transporten som skulle gå till stödhemmet i morse då det tog lång tid men de är nu inne någon annanstans så länge iallafall.
Ikväll blir det att fånga in högdräktiga honan i Billesholm och hoppas det inte är försent = (
Efter enbart 3 timmars sömn då jag jobbat till inatt. så vad gör man inte för katterna.
Mamma katt på bild.Finns två hemlösa hanar där med.En blå/vit och en röd om någon har plats?

Jättebra jobbat. 
Håller tummarna att du får in den högdräktiga honan också. Och så klart att det dyker upp hem även till pojkarna.
Jättebra jobbat wendel! Synd att de missade transporten.
Hoppas det går lika bra med honan och hanarna.

Jättebra jobbat
Puttar för transport till fina mamman med bebbar. Hoppas här också att du får in den högdräktiga honan, men även hem till resten
Nu är även Billesholmshonan inne.Fast man vet aldrig om hon kan luras och vara en pojke innan man kollat ordentligt.Men ser ut att vara en flicka och har blivit tjockare.Viktigt också vi ska kolla så hon inte har nån märkning och är bortsprungen = )
Vilken lyckodag. 5 katter inne på samma dag.

Haha!
Vår Iris blev en Luris, kanske du också har en Luris! 
Jättebra jobbat! 

Härligt att ni hittat ett hem och fångat högdräktiga honan också
Hur gamla är bebbarna
de smä är runt 6 veckor skulle vi tippa på ögonen har precis börjat skiftas från blå.
Åh då klarar de sig från att bli ihjälplågade i alla fall. Då puttar vi för desssa!!!! Säg mig en sak, är det också katter som ingår i KKS? Tänker på Traderaauktionerna….
japp det är det.
vet dock inte vilka som skulle ha varit dumma mot katterna.Fanns många som mata och verkade bry sig om de små liven. Vet ju att folk kan överdriva hur hemskt de har det ibland för att just de ska få hjälp.Vilket som så förtjänar de alla hjälp.
absolut!!!!!!