Gula påskrosor till Miranda och MOH
Det vill jag ge er båda, för ert engagemang i den lille killen, som ni båda räddade i elfte timmen!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

…tack….
ska lägga in en bild på killen så fort jag kan, min sambo har beslagtagit kameran idag.
/Miranda

Här kommer det en ros även från mig i den rätta påskfärgen:

Toppenbra att den unga kattherren kunde räddas!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Detta mailade jag till inspektören i dag!
Tack snälla du, att du har engagerat dig i denna fråga! Och underbart, att du i sista minuten fick kontakt med Miranda och att kissen hamnade där! Nu kan vi följa dess öde , som förhoppningsvis blir bra! När det gäller den andra kissen, så hoppas jag att du inte släpper taget, vi får höra här under helgen vad som sker. En fin påsk till dig och än en gång tack för att du tog dig så mycket extra tid för en liten kisse! Sådana som du är sällsynta! Jag önskar vi hade dig som läromästare till vår djurinspektör här uppe i Strömstad, för där finns det inte mycket vilja att göra något!
Gunilla Hallgren
# Bra skrivet! Viktigt att ge fin feedback också när de gör ett bra jobb. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, jag gav henne ett mail till, med länken hit.
En bukett
från mej oxå
Kram Jenna

Miranda, du är värd så många blommor att du skulle kunna se ut som Joakim von Anka med sina pengar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Nu fattade jag hur jag skulle göra. Ett fång rosor från mig också.

Tack ni alla!
/Miranda