Kattgruppen på FaceBook
Jag har skapat en nygamal grupp på FaceBook. Det är Kattgruppen som jag håller på att flytta över dit.
Kattgruppen är en mötesplats för alla kattälskare från Ystad till Haparanda. Där kan ni skriva och chatta om katter. Som alla grupper på FB finns det nämligen en chattfunktion där alla inloggade medlemmar kan mötas. På så vis kan Kattgruppen bli ett komplement till Hittekatter.
Välkomna! Här är länken till Kattgruppen!
(Några av er har jag redan lagt in manuellt som medlemmar)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vill poäntera att alla Kattälskare här är välkomna till denna grupp. :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ok du skippar Ning då?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#2 Kommer antagligen ha kvar den i mindre omfattning för det är ju inte så dyrt. Men med chatt kostar det runt 1500:- per år.
Verksamheten inne på Kattgruppen på FB har artat sig riktigt bra. Drygt 60 medlemmar på ett dygn och bra aktivitet med.
Ok samma som vi har Huskatten då. den lilla avdelningen
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppas hittekatteriFokus kommer att finnas kvar, för alla oss som inte vill vara med i facebook…
#5 Absolut! Hittekatter iFokus kommer att finnas kvar. Det behöver du inte vara orolig för. Det är ju en stor iFokus sajt med ganska hög aktivitet och många medlemmar. En sajt som dessutom fyller sitt syfte.
Hittekatter i Sverige och Kattgruppen på facebook är mera ett komplement till Hittekatter iFokus. Ett sätt att nå ut till fler människor helt enkelt.
På Kattgruppen finns en chattfunktion som vi kan använda oss av om vi vill kommunicera med varandra. Vilket kan vara bra ibland. :)