Inte så bra kanske, men kul....
Råd till stressade själar
Jag skickar detta till er för det har verkligen fungerat för mig. Vid den här tiden på året då semestrar känns avlägset skulle vi alla behöva lite lugn! Genom att följa det enkla råd jag läste i en artikel, har jag äntligen funnit inre frid. Artikeln löd: "Vägen till att uppnå inre frid är att avsluta alla saker du har påbörjat!"
Så jag kollade runt hemma igår för att hitta alla saker jag påbörjat men inte avslutat. Så den dagen avslutade jag en flaska rött vin, en flaska vitt, en Bailey´s, Kahlua och en Tia Maria, lite valium och en ask choklad….och ni kan inte ana hur jäkla bra jag mår…!Ha ha ha ha ha ha
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hihihi,här håller jag på att avsluta målningen av ett gammalt skåp som väntat sedan i höstas på att bli gjort.Man får mer energi när våren och ljuset kommer tillbaka!
Annette

undrar om det är så kul efteråt
Här avslutar jag vårstädningen som jag har påbörjat lite smått ett bra tag nu. Men idag ryker fönster, damm golv o ja hela rubbet. Men kul? nja men efteråt e de riktigt skönt.
//Pia
Här ska jag försöka få upp ett par påsktuppar innan påsken är till ända. Hinner inte med sådant nu för tiden…..
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Fönstren här hemma väntar jag med till det blir varmare och flugorna är uppätna. Ebbis-Bebbis älskar dem och sätter små söta märken på rutorna. Så en månad till minst….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Där fick jag dagens goda skratt tack för det
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Åh, jag som bor i ett kaos just nu. Hyresvärden ska tapetsera om. Precis när jag har så mycket tid över… Fast nu är hall och ett rum klart och de blev störtsnyggt. Men så ska allt flyttas in i det rummet. Suck, saker är inte lätta direkt. Sedan så har jag förträngt allt som har med städning at göra det senaste året sedan jag blev sjuk. Det syns nu… Så idag har jag varit på Hemtex som säljer ut allt till 50 % rabatt. Snacka om att en tusenlapp tog slut på några sekunder. Men det var gardiner, gardiner. Sådana som inte kattpälsen fastnar i :-). Och andra saker som haddukar och lakan. Får passa på till det priset. Och vi behöver allt, dessutom. Nu ska jag strax sätta upp gardinstång i det färdiga rummet. Suck, ingen rast ingen ro. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.