Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1755 ggr
Debattia
0

Flamskyddsmedel på katt.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Satte mig och tittade på ett TV-program som handlade om kemikalier som vi får i oss via mat,luft,vatten o.s.v. Där framkom att innekatter hade mycket flamskyddsmedel i sig.P.g.a att dom tvättar sig så ofta.Dom hade funnit samband mellan giftstruma  och flamskyddsmedel i katter… Små barn hade också mycket i sig.Tråkig och skrämmande  utveckling.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Hawknestgrove
0

men vad får de det ifrån???

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Debattia
0

Mattor,väggar,TV-apparater ,fler apparater,kläder luften,,mm….

Debattia

Hawknestgrove
0

Oj,. då är jag itne så dum då som tvättar tak två ggr/år och väggar en gång per år och inte har en enda matta i huset…

majvi
0

#4 Det hjälper ändå inte för du har väl säng och soffa.Det finns förmodligen också i klösmöbler,täcken,filtar

Huseta värsta rum är barnkammaren, det är mer kemikalier där än i ett välsorterat garage.Det finns massor av ftalater t.ex i barnens plastleksaker.

Barnet är inte ens skyddat när det ligger i magen.ingen vet egentligen hur deras hjärna påverkas,men det verkar som om autism,ADHD m.fl.ökar.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Debattia
0

Ja, samt att djuren byter kön.

Debattia

Hawknestgrove
0

gamlal skinnsoffor, väldigt gammal säng säkert minst 70 år gammal i trä med skumgummimadrasser… Tack och lov ingen barnkammare….

Jourhemmet
0

Upps, både jag och en av döttrarna har nyligen opererat bort våra sköldkörtlar pga giftstruma Förvånad