Flamskyddsmedel på katt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Satte mig och tittade på ett TV-program som handlade om kemikalier som vi får i oss via mat,luft,vatten o.s.v. Där framkom att innekatter hade mycket flamskyddsmedel i sig.P.g.a att dom tvättar sig så ofta.Dom hade funnit samband mellan giftstruma och flamskyddsmedel i katter… Små barn hade också mycket i sig.Tråkig och skrämmande utveckling.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
men vad får de det ifrån???
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Mattor,väggar,TV-apparater ,fler apparater,kläder luften,,mm….
Debattia
Oj,. då är jag itne så dum då som tvättar tak två ggr/år och väggar en gång per år och inte har en enda matta i huset…
#4 Det hjälper ändå inte för du har väl säng och soffa.Det finns förmodligen också i klösmöbler,täcken,filtar
Huseta värsta rum är barnkammaren, det är mer kemikalier där än i ett välsorterat garage.Det finns massor av ftalater t.ex i barnens plastleksaker.
Barnet är inte ens skyddat när det ligger i magen.ingen vet egentligen hur deras hjärna påverkas,men det verkar som om autism,ADHD m.fl.ökar.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Ja, samt att djuren byter kön.
Debattia
gamlal skinnsoffor, väldigt gammal säng säkert minst 70 år gammal i trä med skumgummimadrasser… Tack och lov ingen barnkammare….
Upps, både jag och en av döttrarna har nyligen opererat bort våra sköldkörtlar pga giftstruma