Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 682 ggr
vargmamman
0

lite genombrott med askungen

hon har på eget bevåg ätit lite grann mat idag:D

fast det skulle ju va potatis,brunsåsoch köttbular mosade ihop med välling*S*

hon åt bara lite men ett genombrott iallafall:)

gubben
0

Haha, hon har blivit kräsen den lilla damen. Kanske bäst du springer och köper lite lax åt henne eftersom det är påsk och allt Skrattande De gånger jag har haft kattungar/ungkatter så har de för det mesta velat smaka den mat som jag äter men de får ju inte äta sig mätt på sånt förstås men smaka måste man ju få göra. Det är ju ett framsteg att hon börjar fatta begreppet äta och tar egna initiativ. Grattis och Glad Påsk!

vargmamman
0

mmm hon har blivit det:)..menäter hon det så får hon det oxå:)..men skabörja vänja av det sen..jaja sålänge hon får i sig lite mat är jag glad:)

Alexej
0

Hos den "riktiga" Askungen dröjde det väl också lite till det blev happy end…Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vargmamman
0

det gjorde ju faktiskt det:D..passade namn på min lille ull-tott:)

Lena
0

Hon blir nog en vacker prinsessa snart med allt vad som där tillkommer. Söt är hon ju redan. Skönt att höra att hon börjar äta lite. Det kommer ska du se nu undan för undan.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vargmamman
0

jag hoppas det..;D