Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 513 ggr
gubben
0

Personlig kontakt

Jag ser ibland att vissa har gått in på min personliga sida, och där står ju ingenting, så jag undrar om man har försökt skicka PM till mig och misslyckats? Det verkar som om vissa kan skicka PM till mig och andra inte så det kunde vara intressant att veta om det är så och hur de som misslyckats gjort.

Alexej
0

Jag kom först in efter du hade skrivit till mig. Nu är det inga problem mer…Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Pelusa
0

Jag tänkte skriva i din gästbok, gubben, om din fina solkattberättelsen om Helge på katthemmets sida, men ingenting gick in tydligen?

/Pelusa

gubben
0

§2 Nej där finns bara två meddelanden sen tidigare men ingenting från dig Ledsen Vad konstigt! Ni börjar väl snart lessna på alla Helges solkattshistorier för han toppar ju listan stort Skrattande och ändå glömde jag hans vilda framfart med mina tulpaner.

Pelusa
0

Nej, gubben, jag tröttnar aldrig på att läsa om HelgeCool

gubben
0

Bra, för han ensam hittar på mer tok än mina andra katter har gjort gemensamt hela livet Skrattande

Hawknestgrove
0

ska försöka skicka dig ett pm, så får vi se. har ju gått förut.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gubben
0

Nu har jag försökt göra om alla inställningar på min personliga sida så kan någon som inte har provat förut eller någon som har provat och inte lyckats försöka skicka ett PM till mig så jag får se om något har hänt?

gubben
0

Ett meddelande i gästboken som kom fram Skrattande Någon mer som kan försöka? Eller PMa.