Blocket.se ikväll- Katt somna in
Idag på blocket -Skaratrakten kl 19,05 inlagt;
Jag måste tyvärr sälja min kisse p.g.a. ändrade familjeförhållanden. Hon är ca 3år och vill komma till ett hem där hon får gå ute. Om hon inte kan hitta något nytt hem måste ja tyvärr låta henne somna in :(
då hon är ca 3år så följer Sveraks & Svenska Kennelklubbens rekommendationer att inte sälja kattungar yngre än 12 veckor.
100kr
tel: 0703475863
mvh Elionor
Vad säger man - hur kan man göra så med en frisk ung fin familjemedlem med många år framför sig - någon som kan gjöra ngt - Fin svartsköldpadd kise i Skaratrakten.
Lotta
Ska försöker ordnar det..
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tack!
Inte ännu en katt under avlivningshot. Blir så trött…….
#1 Bra om det går att rädda katten! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ohh, jag håller tummarna. Berätta gärna hur det går.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur har det gått

Suckar djupt här…:(
Ringde tjejen nu: Hon är borta..Vadå, såld eller avlivat. Nää,såld.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#7…känner lite obehag tyvärr..kan man lita på att missen verkligen är såld…
Sidentass
Nej, hon var väldigt kort i tonen. Men samtidigt tror jag nog, att hon lyckades…
sälja den menar du?
Ja det får man verkligen hoppas att katten såldes och slapp att dö. Är så in i norden trött på alla avlivningsglada människor i detta lan. Hur kan de med???????????????????????
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"