upphittat katt i bromma området
Ja.. för en kvart sedan då vi skulle släppa in våra katter för natten ser vi att det är 4 katter istället för 3. Vi har fått en besökare tydligen.
Det är antagligen en honkatt (hehe) som är silver/grå/vit m.m fläckig och med gula ögon. jag har inte tittat så noga på henne då klockan är som den är.
Upphitad i kanaan vid sjutbanan där endast två familjer bor'(ingen av deras katt) så antagligen har hon kommit bort från hemmet.
Det fanns ett nummer på halsbandet men det var smetat så man inte kunde se något.
Bild och ev. idmärkning kommer imorgon.
Om du vet vem denna katt är eller har en aning. Snälla pm:a mig så snarast som möjligt!
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

#0 Låter mer som en okastrerad hona som givit sig ut på långpromenad för att "pröva lyckan" så här i vårens tid. Hoppas ni kan finna ägaren och att kisse kommer tillrätta.
Är katten okastrerad så försök få ägarna på andra tankar om det är så att de medvetet låter den gå ute på det viset.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jag tror att hon är kastrerad då hon har ett ärr på magen :/
Men jag har inte hittat några blocket annonser och ja ska provasöka henne på någon registreringssida
jag hoppas hon hittar hem snart då vi inte kan ha kvar henne i längden..
Bild kommer inom 1 timma
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

#2 Ok det låter ju onekligen så, vilket i sig är bra!
Då kanske hon inte är så långt hemifrån i allafall.
Sätt upp lappar i omgivningarna! Kolla om hon är chipmärkt. Är hon kastrerad kanske det också är gjort.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ring polisen på 114 14 och kolla om hon är anmäld försvunnen.
ja och kolla om hon är chiomärkt. det ska polisen ha läsare för….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jag ringde närmsta vett och hittade ägaren! tyvärr svarar hon inte på nummret än :/
fick också veta att hon bodde 2 timmar promenad bort! stackars kisse..
hoppas ägaren svarar.
katten heter lillgumman ^^
Från mig^^
Å vad bra. Hoppas bara inte att hon är utslängd.
Hoppas på det bästa här.
ja verkligen stackars liten så låmgt bort för små frusna tassar…

kan nu uppdaterar att Lillgumman kommit hem! :D hon hade tydligen inte kommit hem på kvällen bara..
men vad konstigt att hon gick så långt!
Från mig^^
Hon kan ha hoppat in i en bil….. suck…. Vilken tur hon hade som hade som hittade till er som brydde sig….

Haha ja^^ jag tror hon blev lite småkär i min ena okastrerade hane.. dom satt och kelade hela natten! gosiga kille.
våra andra katter är inte så förtjusta i att kela utan vill bara sova, bajsa, äta, gå ut, osv.
Junior (han som vill kela) har ju då ingen katt att gosa med..
Lyckan vände igår! <3 stackarn som satt och ropade efter henne då hon åkte iväg 
Från mig^^