Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 3759 ggr
majvi
0

kastreringsrabatter i Sverige

http://www.djurskyddetkarlstad.se/pdf/kastreringskampanj_hemsidan_2010.pdf

Enköping
KASTRERINGSKAMPANJ 1-31 Mars 2010
1-31 Mars kan du kastrera-Id-märka din katt till reducerat pris

För info RING from 1 Mars, vardagar 10.30-11.30
Katthemmet 0171-44 19 60
OBS! Begränsat antal kuponger.

http://www.djurskyddetmalmo.se/index.php?id=4912

Kastreringsmånad  UPPSALA

2010-03-01

Under hela mars månadanordnar föreningen tillsammans med Svartbäckens veterinärpraktik en kastreringskampanj för honkatter. För 700 kr bli din honkatt kastrerad, id-märkt samt vaccinerad.

Kontakta Svartbäckens veterinärpraktik för tidsbokning. Tel:               018-463825        

Fyll på med mer om ni hittar fler kastreringserbjudanden.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

huskatt08
0

Även här i Linköping såg jag att Djurdoktorn hade rabatterade priser på kastrering, id-märkning och vaccination.

Kommer tyvärr inte ihåg hur mycket.

lillmymlan
0

Tummen upp för kastreringsrabatter :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Ankie
0

tycker att de inte har så mycket av den varan här i Bollnäs, det enda som kan ingå är idmärkning. Men jag tror att en kraftigt rabbaterad kastrering skulle locka fler då många inte väljer att idmärka sin katt

Mari
0

I Söderhamn där Hudiksvalls smådjursklinik har öppnat en filial (heter det så?) har de nu kastrering av katter till rabatterat pris, öronmärkning ingår. Samma kampanj de hade  Hudik februari-mars men nu i Söderhamn, dock vet jag inte hur länge den sträcker sig men antar iaf mars ut

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Norrbysa]
0

Jag lägger ut alla rabatter som framkommer här på min kastrerings-grupp på facebook.

http://www.facebook.com/group.php?gid=54070369186

(Över 500 medlemmar i gruppen.)

Ankie
0

#4 har mailat den till en tjej nu som inte har råd att kastrera å jag tjatar på henne. Hon är student å älskar sina katter men har inte råd med kastrering, ingen skulle bli gladare än jag om hon gjorde det.

Hawknestgrove
0

Här har också en av veterna 20% på kastreringar denna vecka

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mari
0

#6 Oj vore perfekt om hon kunde nappa på detta erbjudande!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Norrbysa]
0

#7 Vilket veterninär? Vart bor du? Hur mycket rabatt?
(Vill lägga upp info för andra på fb)

Ankie
0

Icke då, har visat henne och hon har svarat. Hon vill ha en kull innan hon kastrerar hankatten å jag bara tjatar å tjatar på henne. Det är tröstlöst du…. finns ju så många kattungar tycker jag då men men det är ju hennes katter så där kan ju inte jag bestämma men tycka kan jag och det vet hon att jag gör, med basta å…

majvi
0

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

majvi
0

[Norrbysa]
0

Någon som hört något om Jönköping?

majvi
1

www.djurdoktorn.nu Uppsala lämnar 20% rabatt på kastreringspriset.

[GunillaR]
0

Jag skulle också kastrera min Zenita som jag misstänker kommer löpa ganska snart, men…………. jag har inte råd. Ska kolla Malmöveterinärerna.

Jenna-Gun
0

Har inte hittat någon kampanj i Jämtland :(

majvi
0

#15 Kontakta djurskyddet Malmö, det finns en länk högst upp

[GunillaR]
0

# 17 - Det verkar som kampanjen är över, jag var precis inne på Djursjukhuset i Malmö.

Jag får helt enkelt dra in på något och spara några månader. Om hon skulle börja löpa nu så har jag p-piller hon kan få. Några månader med p-piller kan inte göra någon skada.

Sagolika
0

Någon som känner till veterinärer med kastreringskampanjer nu våren 2011, så kan ni väl tipsa här.

Sagolika
0

Hittade detta, där man visserligen måste bli medlem för 175 kr, men med rabatten man får lönar det sig nog ändå.

http://www.djurskyddet.se/angelholm-bjare

Sagolika
0

Någon som vet om någon kastreringsrabatt hos veterinär i Helsingborg, Höganäs, Ängelholm eller Lund, Malmö?

gulliver
0

Hittar inget på Djurskyddet Malmös sida. Förra året startade kampanjen redan i februari om jag inte minns fel. Kravet för att Djurskyddet betalar halva kostnaden brukar vara att katten är vaccinerad.

majvi
0

djurdoktorn Uppsala kommer att ha en kastreringskampanj i februari. Hankatter 432 kr och honkatter 752 kr.Öronmärkning ingår.

Sagolika
0

putt

Sherwood
0

Det här är en bra tråd som vi alltid ska ha tycker jag, eftersom det finns så många kattägare och en del med en sämre ekonomi. Så fort ni ser en kampanj och rabatterade priser hos någon veterinär, fram med det här.

pertica
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ingen kasteringskampanj i Skaraborg?? Förvånad

Alexej
0

#26 både Djurens Vänner Skara och Lidköping har kastreringskampanjer. Tror det är i Tibro och Falköpng.

Men vi har en veterinär som är ändå billigare så det är inget för oss.

Det är Bremer i Skärv/Skara.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus