Dagens Ros; ny avdelningen i Forumet!
Jag ha rnu gjort en ny avdelning i Forumet som heter Dagens Ros. Där kan vi lyfta fram den/de som vi tycker gjort en fin insats för katter i nöd eller för att höja kattens status.
Tänk bara på PUL så att ni inte publicerar personuppgifter utan vederbörandes tillstånd. Använd istället alias eller liknande. Om det är någon som stått omnämnt i en tidningsartikel kan ni hänvisa med länken till artikeln.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vill jag ge till tezza och gubben. De uppgifter de kom med var ovärderliga. Tänk om vi inte hade fått sett detta med Västeråskatterna! då hade de stackarna suttit där än!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

GunillaH givetvis
Samt till Marieborg för allt hon gjort för Billy.
Jag instämmer med Gubben! Jag vill ge dagens ros till Marieborg för att hon har kämpat så för Billy!
#2 Ja Marieborg är verkligen värd många rosor, likaså gänget som hjälptes åt att rädda de övergivna katterna i Västerås.
Här är några rosor också (tagna vid ett besök på Keukenhof förra våren).
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#5 Säger som anebit :)

Vilken bra idé! Då vill jag passa på att ge Kompis här på hittekatter dagens och årets ros. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Eftersom det är första "dagensros"-dag så börjar jag med att ge en ros till vår duktiga Sajtvärd, Lena.

För din energi och ditt mod att försöka göra en skillnad. För att du har en ängels tålamod med den stora okunskapen i det här landet - och för att du har skapat en sajt som samlar ihop så många goda krafter i kattens tjänst!
/Pelusa

Just det ja! Lena du är ju självklart också värd dagens och årets ros för ditt engagemang och för din förmåga att uttrycka dig på ett lugnt och sansat sätt. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

§9 Ja såklart!
#8, #9, #10: Nu blir jag generad. Känner väl inte att jag gjort så mycket egentligen…. Ni är så många andra som kämpar mycket hårdare för katter där ute i den hårda verkligheten. Hinner inte själv göra så mycket handgripligt för katter, men tänkte att något kan man ju göra i alla fall. "Ingen kan gör allt, men alla kan göra något - principen" ni vet…..
//Lena
Men du Lena håller ihop oss (som en dagisfröken….
)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#13 En ros till Naquita vill jag också ge. :)
//Lena

Ni så många här värda rosor för allt engagemang och allt ni gör för katterna…
Ikväll går dock mina tankar speciellt till Marieborg o henne sambo, som kämpat o gett deras kärleksknippe Billy så mycket fint på alla vis..
Sidentass
#16 Känner precis som du Sidentass.En extra ros är de värda för att kunna släppa taget och ge Billy den frid som han säkert ville ha. De gav honom ett underbart slut och de kommer nog hjälpa lite i den svåra sorgen.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
#16 Instämmer det är väl värda många rosor för sitt varma engagemang för Billy en av katterna som räddades från Järfällavillan.
//Lena
Puttar bara upp så att alla upptäcker den här rätt nya avdelningen!
//Lena