Massor av rosor till Gullimat och Destiny
Vill ge massvis med rosor i stora fång till Gullimat och Destiny, för deras arbete med Trelleborgskissarna. Ni har fått gjort mycket under de senaste veckorna. För att inte tala om hur ni flängde runt över halva Skåne igår, för att skjutsa alla, bl a mina, katter till kastrering och mellan varven även var iväg och fångade in två kissar till.
Jättemycket tack för hjälpen.
Kan bar hålla med!!Dom har och fortsätter att göra…EN JÄTTESTOR INSATS !!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Absolut… det håller jag också med om! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Tack för dom värmande orden Josefa. Du vet så mycket jag beundrar dig, för den goa människa du är, för det goda du gör för alla dom allra minsta utslängda misarna, som hittas i papperskartonger, påsar och allt skit vad stygga människor kan hitta på att lägga dom i. Tack även för att du tog hand om den lille misärmisen som skall ha lite extra omvårdnad. Puss på dig och alla dina välskötta goa misar
Instämmer i allt som det skrevs om häruppe. Hur skulle det gå utan sådana så kallade eldsjälar där nere i Skåne.
Gullimat och Destiny ska ha ett hav av rosor för allt de gör/har gjort för alla hemlösingar under åren! 
och rosbukett till den underbara Mison, som kör denna rutt för tredje gången på två månader……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja Mison ska också ha rosor.

Tack alla. 
Alla inblandade ska ha rosor. Utan all hjälp och allt samarbete hade Gullimat och jag inte kunnat fånga så många katter som vi gjort nu. Alla som skänkt pengar, den som kör katterna till deras nya hem, dom som tar in katterna, Veterinärer utan gränser. Alla tillsammans har gjort detta möjligt. Tack alla som hjälpt till på något sätt. 
Katterna som blivit infångade är kanske inte alla så glada just nu
men jag hoppas alla ska bli det. Alla ska bli bortskämda missar som jag sett att Aska och Klicka hunnit bli på bara några veckor.
Rosor till Gullimat och Destiny naturligtvis och även alla övriga som har samarbetat så fint med att hjälpa de här katterna ur deras tröstlösa situation.Fler som er behövs!

Tack alla för era värmande ord och till alla som har hjälpt till på något sätt, med hem, med pengar ,med körning, med tips, med puttar att hålla tråden levande i detta brådskande fall
Dessa små misar har haft det så hemskt uselt, så man har gråtit varje dag man kommit hem. Hoppas nu dom får ett friskt liv
#10. 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Alla inblandade är värda en stor bukett!!
Hoppas nu Gullimat och destiny får vila ut och bara sköta om sig själva ett tag !!Efter detta superjobb som ni har gjort….
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Jag vill verkligen ge alla rosor i världen till er alla som slitit och sliter med dessa stackars missar….. Det ger mig hopp om mänskligheten trots allt! Även om man ibland kan misströsta…. Det gäller att aldrig ge upp och att tänka att hur lite man än gör, så är det bättre än inget!
Kramar till er alla…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Instämmer i rosorna till Gullimat och Destiny! Det är tur för kissarna i Trelleborg att ni finns.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Instämmer till fullo! Gullimat och Destiny är väl värda alla rosor de kan få för sitt arbete med dessa kissar. Det är tur för kissarna i Trelleborg att ni finns! (Tyvärr får jag inte några bilder på en riktig ros - verkar inte som den funktionen fungerar just nu.)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag kan bara instämma i hyllningskören till Gullimat och Destiny.
Vill också tacka alla andra som hjälpt till och möjliggjort att rädda katterna.
Håller med, massor av rosor till er som kämpar så !!