Ge pengar till Trelleborgkatterna!
Gulliver håller på att gå i väggen. Vi måste hjälpa varandra mer.
Länk till Gullivers Trelleborgskatter från Äldreboendet (Pm om kontonummer antingen till Gulliver eller anebit)
Be nu alla att sätta in lite pengar åtminstone för att minska veterinärkostnader.
Jag kan inte hjälpa med ett stödhem men ska sätta in pengar.
Insamlingen är godkänd.
Insamlingstråden Länk till destiny och gullmats Trelleborgskatter vid vårdcentralen
BÅDA BEHÖVER KASTRERINGS/VETERINÄRVÅRDSPENGAR!
Swedbank
Clearingnr 8214-9 Kontonummer 924 289 951 -7 (gäller katterna vid vårdcentralen som håller på att infångas)
Och Gulliver, hoppas det blir bättre snart! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Är det olika kattkolonier i Trelleborg, det finns ju en insamling Misär Trelleborgskatterna som destiny har?

Bra initiativ! Puttar för detta!!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
absolut!!! Och till stödhem för katterna med
Det vore ett stort plus med en väntande hem eller stödhem.

#1 Buster, ja det är olika kollonier i Trelleborg.
Gullivers är infångade men behöver kastreras m.m.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#5 ??? men Alexej har ju länkat till destinys katter och det verkar ju vara samma kontonr, men olika kolonier
Blir lite villrådig och undrar om de har samma kontonr och om man ska ange i så fall gulliver resp destiny?

Det är två olika insamlingar, Gulliver, KKS och Gullimats och min, olika kontonr. Det är lite mycket Trelleborgskatter, lätt att blanda ihop. 
Undrar också. Det är samma kontonummer i båda fallen (alltså det som Alexej anger här och det som anges i insamlingen via Destiny). Så hur är det olika insamlingar?
#7 Jag förstår inte hur det kan vara olika kontonr. Numret till Misär Trelleborgskatter anges ju i #0 här i tråden, liksom i listan över godkända insamlingar.
Men var är kontonumret till Gullivers katter?? Är det kanske det kontonr som man fick av henne förut om man skickade ett PM, när man ville bidra till katterna från äldreboendet? Jag har kvar det numret och kan skriva det här, om det är ok att göra så. Eller är det ett annat nummer du menar?
Hoppas det kommer in pengar till båda insamlingarna!!! Och hoppas att KKS tar sitt ansvar och avlastar Gulliver.

Gulliver får själv svara på vilket kontonummer hon vill ha in pengar på. Det som nämns i #0 är kontonumret till Gullimats och min insamling, Alexej har blandat ihop alla Trelleborgskatter. Lätt gjort. 
Oj, trodde ni jobbar ihop…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vi har ingen förening bakom dessa misar, bara er hjälp här på hittis.

#11 Vi har jobbat ihop. Det är Gullimat och jag som på uppdrag av Gulliver fångade kolonin på äldreboendet, totalt 12 katter. Varav jag tog in sju katter och fortfarande har fyra kvar efter fyra månader. Jag skulle egentligen inte ha katterna här alls. Tack vare att dom fortfarande sitter kvar här kan jag inte ta in någon katt från kolonin som Gullimat och jag försöker få in nu. Alla föreningar har intagningsstopp, vill vi få in kolonin är vi hänvisade till både infångning och allt annat på egen hand.

Tack Alexej!
#11 Jag ska prata med sambon ikväll om hur vi ska lösa Carlos, Charlotte samt Charlene med de tre ungarna som finns kvar hos dig destiny. Men Charlottes lilla dotter Cherie ville du åtminstone behålla permanent. Blir totalt till slut 43 katter här. 7-8 katter veckopendlar med husse så 35-36 katter varav flera som är sjuka tvingas jag att sköta i veckorna. Kan ju vem som helst förstå hur det kommer att sluta.

Cherie har kompisar här hon busar för fullt med, hon är en i gruppen. Och mattes lillstumpa som kommer och kryper ner hos matte i TV-soffan varje kväll.
Jag står fast vid det jag sagt innan, Cherie vill jag behålla permanent.
Hade jag inte haft så många katter redan hade jag behållit dom andra också, det är jättefina katter. Jag har blivit fäst vid dom här katterna fast jag aldrig ens fått klappa dom.

#14 Gulliver du har fått ett meddelande av mig (sms)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
puttar denna
Hej Gulliver.
Tänkte fråga om alla dina katter hemma är skygga? Om du skickar PM med vilka katter på KKS hemsida som bor hos dig så kan jag göra flyers att sätta upp här i Göteborg. om stöd/permanent Kan kanske vara värt ett försök?
Går nog lättast med de som är tamare.
Kan vara värt att sättas upp i fler städer om fler kangöra flyers.
Mvh Anette
vilket underbart erbjudande… Alla halmstrån är värda att gripa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....