Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 565 ggr
Naquita
0

kattungen är infångad:))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kattungen som ska till Lena är nu infångad, jag lyckades locka in den ikväll:D

det är en liten hane, och han var inte alls så rädd när ja lugnat ner honom. han spann t.o.m..men han har nog fått sig en eller två slag, för han hukar med huvudet när ja kommer med händerna:((

den får åka upp tillsammans med Frasse o honan(vad ska hon heta Landfreak?)

Naquita
0
marieborg
0

Å vilken sötnos Kyss

gejsa
0

Åh, en liten Sotis som vi har haft en gång i tiden.

Lena
0

Vad bra att den är infångad nu! Jättesöt liten pojke. Nu får våra katter lite att göra här med att uppfostra honom! :) Jättesöt liten kisse!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Mwn vad underbart att han är infångad..o nu har du jobb Lena..gosejobb…;.)) Så oerhört gott det känns att lilla Sotingen får komma till er!!

Sidentass

morgan_kks
0

Lena vet inte vad hon ger sig in på ;-)

Morgan

Lena
0

#5 & #6 Det blir sambon som får det mesta jobbet då han är hemma om dagarna. Men det är bara bra med meningsfullt arbete för honom. :) Han är dessutom bra på det.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

det låter härligt för kattungen att någon är hemma hela dagarna. han är väldigt strykrädd av sig o piper hjärtskärande när man försöker närma sig honom:( men när man klappat honom en stund börjar han spinna o lägger sig (nästan) med magen i vädret, han vågar inte riktigt det ännu. stackarn, vad har folk gjort mot dig:((

Lena, vad ska han heta?

Pelusa
0

Härlig läsning! Jättebra jobbat som vanligt Naquita - och grattis Lena, sambon och kissorna till ett litet kurrande knyte med stort gosbehov.

/Pelusa

Lena
0

#8 Vi har inte bestämt namn ännu. Sambon brukar vara bra på det där med namn. Själv har jag Sverker i huvudet just nu, men sedan måste man ju känna in kissen också så att namnet passar. Stackars liten - att folk kan med att vara stygga mot små kattungar.

//Lena

modellflickan
0

Han är hur söt som helst. Är extra svag för helsvarta katter. :)

Hos dej kommer han få ett bra hem Lena. :)

Simson
0

Han är ju ett litet charmtroll så vacker han är! Puss på nosen till han!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Häligt Lena! Sverker blir bra.

Lycka till

Jenna

spookie
0

Lena, varför inte döpa honom till Swartling?

OzzyochJag
0

Åh, han ser precis ut som min Izar. Skrattande

anebit
0

Vilken sötnos….Jag är så svag för svarta katter fast jag har en randig själv……………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Vi får se sedan när han landat vad för namn som passar den lilla pojken. I regel brukar det ge sig ganska snart.

//Lena

maggan47
0

jätttesöt är han Lena, så roligt med bebis i husetKyssMaggan47

Lena
0

#18 Ja det blir spännande! :) Egentligen har vi inte plats förrän vi flyttar med flera katter. Men så unga katter går alltid lättare att sammanföra med de man redan har. Nöden var ju så stor för denna lilla kisse med avlivningshot och allt runt ryggen.

//Lena

Faxlin
0

Vad roligt att du ska få hem honom Lena. Det här hade jag helt missat. Märks att jag varit borta härifrån ett tag nu.

Grattis till dig och till bebisen också.

Sedan kan jag inte förstå hur man är funtad om man kan skada djur lver huvudtaget. Och ännu mindre en liten bebis.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick zooma in för att få en bra bild på pojken, han är så rädd att han gömmer sig när jag kommerLedsen

Lena
0

#21 Han är jättesöt den lilla pojken! Inte så konstigt att han känner sig rädd om han blivit illa behandlad av folk när han gått därute. Men med tid, tålamod och kärlek ska det allt bli en lung och harmonisk liten kille även av honom. :)

//Lena

Naquita
0

nu ikväll sprang han inte när jag gick in till honom..jag fick ta honom tätt intill i famnen o kela en liiten stund:D

Lena
0

#23 Det låter ju mycket lovande! :)

//Lena

Ankie
0

Rasmus är ett passande namn, Rasmus på luffen! En sån sötis..

Naquita
0

Rasmus heter min lillebror..*ler*

ja,ibland så e han rädd o ibland ligger han kvar. vad har han varit med om skrutten:(

kelade förresten med hans släktingar igår kväll. Både Nadya, Knatte o Bossen var på besök för att äta kvällsmat o Bossen kom även imorse o åt prickig korv o skinka..*ler*