Stockholms Katthem på UR
I höstas spelade UR in ett program om samhällsengagemang för skol-tv på Katthemmet. Programmet visades på TV i fredags.
Programmet vänder sej till särskolan, dvs barn som behöver ett enkelt språk, men det kan kanske ändå vara intressant att kika på.
Här är länken för den som är intresserad.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Tack för en bra information, Johnnys girl!
Såg precis programmet ..och såg min förra lilla akutkatt Minna *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Vad bra att UR gjort ett program på Stockholm Katthem! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ett jättebra, rakt och pedagogiskt program. Inte bara för särskolan utan för alla skolor och människor öht som frågar sig vad ett katthem är för nå't eller behöver en påminnelse om misären därute i buskarna.
SVT har så himla bra fotografer och bildproducenter - och Johnnys girl, du är helt underbar på att förklara kalla fakta med varm röst.
*Tummen upp* /Pelusa

Johnnys Girl du är bäst! Du fick så mycket viktigt sagt på så kort tid.
Kram / Chrizzan
Jag klistrade in länken i sökmotorn men den sidan fanns inte så då gjorde jag länken klickbar.
Förlåt om jag lade mej i. Men nu kommer man till programmet direkt.
Ett jättebra program.
Det skulle alla skolor se.
Jenna

Tusen tack för berömmet, blir nästan lite generad.
Man försöker alltid få med allt det viktiga, men trots det tycker man alltid att man glömt något.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Nu har jag kollat på programmet. Det var jätte bra..
Vilken fin flisjacka du hade, sån skulle man vilja ha..

Jäkla synd att jag inte har något ljud på min dator!!
Ska försöka ordna en dator så att jag kan se och höra allt.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

jättebra inslag… såg "min" gamla Lis Frost ligga på fönsterbrädan…. så jag är meeeer än nöjd… fast nöjdare skulle jag vara om hon blev tam och fick sej ett bra hem….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/