Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 3263 ggr
frisen
0

Kattunge sökes till kärleksfullt hem!!

Mitt namn är Nina Frisén är en 22 årig tjej från Örebro. Bor i Hus med min pojkvän strax utanför stan. Söker en kattunge som behöver ett hem. Vi vill ha en katt att gosa med och ge mycket kärlek! Vi har stor tomt och bor precis intill skogen så katten kan vara ute om den vill.

Ras eller bondkatt spelar ingen roll. Gärna grå då jag tycker det är fint men inget måste:)

Har en golden retriver på 11 år men hon är supersnäll och är van vid katt, då min pappa har en.

Hör av dig på mailen, tveka inte!! nina.frisen@hotmail.com

Vänligen Nina Frisén

Mari
0

Har du kollat med Örebro Katthem? De verkar ha många katter som behöver nya hem

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jourhemmet
0

Gå in på RäddaDjuren och köp en katt därifrån. Dom finns i Örebro.

pia-app
0

Har skickat mail till dig

Pia

9Liv

vilda-hilda
0

Nina. du bor mitt i en Gottepåse.

Örebro Katthem.

Livbojen i Eskilstuna

Djurskyddet i Eskilstuna

Kattkolonin i Stora Sundby.

Lycka till med att hitta en söt misse eller helst två så dom kan ha kul med varandra.

Nalle

Kristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har kattungen Buffy som söker hem

Sidentass
0

#5 Åhh vilken liten goding!!:-)

frisen
0

Tack alla för era svar!! Men har hittat en kattunge för mig!=) hon kom lämpligt nog när vi letade efter en kisse.

Vi fick henne, hon blev upphittad på en skrot utanför stan utan mamma med ett dött syskon.:/ Lortig och oljig och lite mager. 8-10 veckor var hon trodde vetrinären. Men nu några veckor senare är hon inte rädd, superkelig och busar och äter som en häst. Trivs som fisken i vattnet, och min hund älskar hon och stryker sig emot:)

Hade gott alla:)

frisen
0

Ps: funderar på att skaffa en till, men hinner inte med en kattunge till. Men kusinen ville ge bort en vuxen katt till mig, för hon har redan 2. så funderar på det.

Undrar om det kunde funka…vad tror ni? några erfarenheter ? hon säger katten är jättesnäll mot de andra katterna & hunden hon har, men man vet ju inte hur de funkar ihop med min kattunge och min hund..  Men de vänjer ju sig säkert…

Jourhemmet
0

Kattungen lär det inta vara några problem med, den är så låg i rang. Fråga om du får prova, men ge inte upp direkt om det blir fräs med hunden. Det kan ta lite tid.

Jourhemmet
0

Se till så att katten är kastrerad bara innan du ev: provar