Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 3022 ggr
wendel83
0

Tjock honkatt misstänkt dräktig Landskrona!

Fick häromdagen reda på att det finns ännu fler katter i Landskrona som blivit dumpade osv.Har varit ett 20 tal men familjen som bor där de håller till säger att de är ca 10 kvar.En tjock honkatt som hon misstänker snart ska ha ungar.

Hon säger de sticker när man kommer.Så vet inte i nuläget hur skygga de är.Troligtvis är de skygga ute i vilket fall som helst eftersom de bor mitt inne i Landskrona bland alla trafikerade gator.

Ska försöka hitta dem och kolla läget och försöka få några foto.

Snälla någon som kan hjälpa dem?I första hand honkatterna?

Roslyn
0

Putt för hjälpRynkar på näsan

wendel83
0

Såg inte katterna när jag var där idag.Men den misstänkte dräktiga var tydligen väldigt stor och magen hängde ner mot marken så det är urakut nu…Någon snälla??

kattarina
0

Lycka till med hem till katterna

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

Hawknestgrove
0

putt!!!!!!!! kan någon hjälpa?????

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattarina
0

Putt

Myse missar

wendel83
0

inte någon?

kattarina
0

Detta är ju akut,Snälla någon hjälp dessa liv

Myse missar

wendel83
0

Har varit och letat idag med.Men hon hade inte varit där på två dagar så risken finns att ungarna nu är födda någonstans vi inte vet.Har knackat dörr för att fråga och gett nr så de kan ringa om de ser henne.Lämnat mat till damen som har informerat om katterna där.Nu får vi bara hoppas v hittar hennes ställe om de redan är födda.

Alexej
0

Försök att få hjälp av en förening: Kolla här

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

wendel83
0

Honkatten har inte synts till på ett par dagar.Var och letade efter henne precis.Hittade bara en av de andra hemlösa katterna som håller till där.En röd okastrerad hankatt.Han stack ut huvudet i ett hål i staketet när jag kallade.När jag lagt mat var han där och åt men blev tyvärr skrämd av husägaren så hann inte fotografera honom. Ska kolla med grannar och efterlysningar hos polisen men troligtvis en av de hemlösa då han hela tiden håller till i trädgården och ligger i deras söndriga uterum.

Verkar inte jätteskygg så han har haft ett hem.Men smutsig så troligtvis en av de hemlösa.

Katthemsmatten
0

Puttar

Medarbetare Hittekatter iFokus