Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 749 ggr
Lena
0

Dagens rosor till Husbyprojektet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ge ett stort fång blommor till alla eldsjälar i Husbyprojektet. 57 infångade katter så här långt. En imponerande insats av alla inte minst av Stockholms Kattkastreringsgrupp som är initiativtagarna bakom projektet.

Dagens rosor bidde tulpaner från Amsterdam:

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

marieborg
0

Håller med… massor av rosor till alla inblandade!!

Wow 57 katter!!! Helt underbart

smilesun2.gif

Faxlin
0

Super bra gjort. Verkligen värd dagens ros. Här skickar jag och djuren en varsin ros till alla som hjälpt till så otroligt bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

anebit
0

Vilken härlig avdelning det här är med "Dagens ros!"

Jag vill oxå ge blommor till alla eldsjälar inom Husbyprojektet.   57katter !  Superbra jobbat.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Det här med Husbyprojektet känns som något mycket större än vi kan se just nu. Tror att det kommer bli en slags milstolpe för när synen på hittekatter började förändras till det bättre.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Jag vill oxå hylla Husbyprojektet.

En fantastisk insats

Jenna

emjon
0

Det värmer verkligen i hjärtat över vilken insats alla fantastiska människor gör i detta projekt. Underbart att så många kissar redan omhändertagits. Hoppas också att folk där lär sig att ta ansvar för sina katter.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
0

#6 Jag är helt säker på att Husbyprojektet sänder signaler även till de som bor i området samt alla andra som på olika sätt läser eller tar del av vad som görs. Sådant får folk att tänak efter.

//Lena

vanessa
0

Måste också hänga på blomstertåget och sända mängder av dramatiska och genomtänkta blombuketter. Dels till Kastreringsgruppen, Akutgruppen och Hanna med mera som fångar in kissarna, med hjälp av folk från andra katthem och privatpersoner. Sedan en blomsterhälsnig till alla katthem som ställer upp och tar emot dessa katter. Många att tacka.

En efterlängtad start på en förändring inom Sveriges kattvärld. Där samarbete ska bli ledstjärnan. Tack.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.