Gratis vetr vård till hemlösa missar
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
**Västra Djursjukhuset och Faktum samarbetar för fjärde året i rad
Söndagen den 13 februari kommer Västra Djursjukhuset att ge gratis vård till hemlösas djur. Det är för fjärde året i rad som djursjukhuset och Faktum arrangerar denna dag tillsammans.**
De hemlösa är inbokade via Faktum och hjälpen de erbjuds, kan handla om allt från kloklippning till operationer. Samtliga hundar och katter blir även vaccinerade och får med sig en påse foder hem. - Det här är ett projekt som berör oss alla. Det känns bra i själen att hjälpa utsatta människor och djur. Tacksamheten är stor, säger Robert Cikota veterinär på Västra Djursjukhuset
Myse missar
Jättebra. Men märk att det gäller hemlösa människors djur. Inte hemlösa missar i allmänhet.
http://www.vastradjursjukhuset.se/default.asp?viewset=1&on=Betalning&initid=96&heading=Betalning&mainpage=templates/05.asp?sida=73 Är detta för hemlösa människors djur?
Myse missar
Nej, det handlar om betalningsalternativ. Men Västra djursjukhuset samarbetar med Faktum för att hjälpa hemlösaS djur, inte hemlösa djur.
Så fel jag läste då,
Myse missar
Hemlösa människors djur är ju också hemlösa, så det är visst viktigt och relevant för Hittekatter, tycker jag!
ja, dessa djur är väl så viktiga att tas omhand…..Tror du att kastrerering ingår i detta ?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Man kan ju ringa dom och kolla,Jag tyckte detta kunde va bra att ha här på hittis
Myse missar
Den vetr har även gratis föreläsningar om katter,Väldigt bra ,,Ang rinnande ögon.tappar päls,Vad jag kan minnas så vad det nån här
på hittis som hadde en misse som tappa pälsen,
Myse missar

De hade någonting liknande förra året och då ingick kastrering. Det är ett otroligt bra initiativ tycker jag.
även på honkatter?

#11 Förra året var det på både hanar och honor iallafall. Såg annonsen för den djurkliniken i Göteborg som ligger i Frölunda. De andra kommer jag inte ihåg. I år har jag inte sett det.
suveränt ju!!!!!

Toppen detta:-)