även Mitt i Kista har Husby artikel
har skrivit en bra artikel, ju fler som skriver, desto bättre är det för katterna Maggan47
Radio Stockholm var i Husby i dag och gjorde reportage som sändes ca. 15.40, jag tror att man kan lyssna på sändningen på SVTs hemsida på nätet.
Essim
Det här är ju toppenbra att projektet får så mycket bra publicitet! Har nu Zoomat mig igenom Mitt i Kistas artikel och finner till min glädje att även den var välskriven, informativ och intressant! Det är bra att även en lokal tidning skriver om det på ett sådant fint sätt. Just de lokala gratistidningarna når en stor läsekrets på den akutella orten vilket är värdefullt i det här läget.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vad bra med media. Essim, kan det inte vara på SR:s sidan? Eftersom det är radio. Fast jag vet inte. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lyssna på Hanna på den här länken
http://www.sr.se:80/cgi-bin/stockholm/nyheter/sandningsarkiv.asp?date=2007-02-28&programID=103 Stockholmsnytt 17,30 dra fram till ca 08.00
Tycker oxå det är jättebra med stort uppslagen artikel i lokaltidningen.
Det var oxå samma tidning som kom till Stockholms katthem och gjorde reportaget om de vanvårdade Järfällamissarna på den tiden. Reportern kom t o m in i karantänen, han ville med egna ögon se hur de stackars utmärglade missarna såg ut.
Heders, Kistatidningen!
/Pelusa
Jättebra
Jenna
#5 Kista tidningen verkar vara en jättebra lokaltidning. Oerhört hög journalistisk kvalitet för att vara en lokal gratistidning. Blir imponerad!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nä usch lyssna inte på min hemska röst och se mig inte på de hemska bilderna, haha
#8 Du pratar Hanna! Du är ju vacker som en dag! :)
//Lena

Du är helt underbar Hanna. Tänk att vara i Husby nästan varje dag för att fånga in katterna. Ni gör ett bra jobb tycker jag..
#10 Det är värt ett stort pris tycker jag!
//Lena