Fonzie, hur mår killen idag?!
Undrar så, är det någon som vet hur Fonzie mår??
Undrar detsamma. Tänkte just på honom häromdagen. Gulliver är väl den som vet.
Fonzie är änglakatt…….HAn blev sjuk och det var ine mycket annat att göra. Men han fick fyra fina år hos stödfamiljen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag vet att älskade Fonzie var sjuk i somras och anade att han nog fått bli en vacker änglakatt. Fonzie hade det så bra de sista fyra åren och det ska vi alla vara så tacksamma över. Fonzie en katt som jag aldrig glömmer.
men har han blivit änglakatt Fonzie??? Det visste jag inte….men lille gubben var han så sjuk…..
Finns det nån tråd om det nånstans som jag missat eller? Vet att jag läste nån som det stod att han var sjuk men inget mer.. Kanske står nån annanstans, nån som vet? Skulle gärna vilja veta, denna kille nöp en bit av mitt hjärta….. Lilla lilla Fonzie boy!!!! Jag glömmer aldrig då jag såg det första kortet på han på KKS hemsida, sliten men med ett sånt anskte och en sådan historia som bara gjorde att man smälte för han…. Lille lille vännen……

Fonzies låga på väg att slockna var den sista tråden. Därefter togs farväl. Han var mycket dålig den sista tiden tydligen.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ja Fonzie är en sådan där kisse som vi alla tagit till vårt hjärta.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fonzie fick somna in hemma bland nära och kära den 25 augusti kl 18. Hans stoft vilar i en fin blå keramikurna hemma hos stödmatte, stödhusse och de båda kattkompisarna Cajsa och Calle. Stort tack till annebeate och kattassen som skänkte pengar så att han fick separat kremering och den vackra blå keramikurnan.
#8 Känns ju bra ändå att det blev ett så fint slut i hemmets lugna vrå. Nu när det inte gick att rädda honom. Samt att han fick så fina år hos sin stödfamilj. Det får vi glädja oss åt.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
"9 ja verkligen, han fick de sista åren i kärlek….
Gulliver, så rörande att läsa att Fonzie var omgiven av nära och kära i det egna hemmet. Det kunde inte sluta vackrare för allas vår älskade Fonzie.

Ja..man glömmer aldrig Fonzy-missen..så skönt ändå att han fick känna sig högt älskad ända till slut..
ja vila i frid du lille älskade katt… han fick en slant av mig varje månad också under sin livstid hos stödfamiljen. om det är någon , som vill ha många bilder av honom, så har jag sparat varenda en…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....