"HEMMA"Hund bortsprungen
Jack Russeltiken Babsan BORTSPRUNGEN i TILLBERGA! utanför Västerås.
Vit med stor svart fläck över höger öra och öga.
Polisanmält, Mikael Molainen: 0730742646. HJÄLP TILL ATT SÖKA! Hon RYMDE med koppel släpande efter sig då hon blev rädd för Nyårs-SMÄLLARE på nyårsafton.
Sågs senst på Nyårsafton vid Önsta by nedanför tillberga k:a.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Har sett flera hundsökningar på facebook. Folk borde inte gå ut med sina rädda hundar på nyårsafton.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Stackars hund! Nej nyårsafton är inte rätta dagen för hundpromenader.
Hoppas vovven blir återfunnen!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Någon gång under dagen måste man rasta hunden oavsett vilken dag det är. sen finns det som i detta fall ungar och vuxna som smäller oavsett tid på dagen. Hoppas hon kommer hem snart.
//Pia
Tack o lov har hon nu hittats.
Hon satt fast under en altan 50 m hemifrån.
//Pia

#4 Åh vad skönt!
Jag tog med med min hund en gång till slussöppningen i Trollhättan där de alltid har stor fyrverkeri. Min hund gillar allt som smäller och jag hade svårt att hålla fast henne så hon inte sprang dit. Hon skällde och hade sig. Då fick jag höra de värsta kommentarer från folk omkring som skulle anmäla mig för djurplågeri. De fattade inte att hon trivdes och ville leka. Min son hade smällare här en gång och hon blev helt galen och ville bara fånga de. Men för dammsugaren är hon rädd.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Alexej, då är det mycket jakthund i henne…
Skönt att den lille vovven kom tillrätta….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Mycket älghund:)
Ok dåååååååå förstår jag…….
jämthund, alltså? Sån som vi har?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Av de tre irländska settrar som min pappa haft så har två av dem inte varit rädda. Den första var alltid med och det var folk som skälde ut dem för de hade hunden med. Den andra ville ut och titta på stjärnorna som det kallades och var helt tokigt glad när det small. Den de har nu har sedan den andra hunden togs bort blivit mer rädd.
Cindy som jag har brydde sig inte ett skit så hon kanske kunde bli en ypperligt jakthund ha ha eller inte för hon kan inte släppa mig;)
//Pia

Såg på FB att hon hittas! Underbart!
Hunden bodde granne med min kusin, så det var hon som slog larm på FB.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna