En julros till Ankie...
För att hon snokar och puttar på kissar som riskerar att glömmas bort! Puttar och räddar på det viset!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Instämmer

Instämmer också, heja Ankie
näemen vänner inte är det mycket jag gör….men precis som du skriver, snokar å puttar det är ju jag i ett nötskal det… 

men jag tackar för att ni vill ge mig en ros, katter är något som jag älskar och som jag alltid kommer att värna om… älskar de små liven och att många far illa gör så ont i mitt hjärta…..
jag kommer att kämpa på fast på mitt eget vis med det jag kan göra för de små älskade liven…
Stämmer in i Dagens Ros! Ankie ömmar för de bortglömda katterna och har ett stort engagemang för alla frusna hemlösingar från Ystad till Haparanda! Det är värt mycket!
Här kommer det en liten Julblomma!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Instämmer
.
bästaste Ankie
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Mera ros och instämmanden! 

Du är go Ankie!

men tack mina kattvänner, ni är då för goa ni :):)
Jag kan bara instämma i lovorden av Ankie. Hon betyder mycket för behövande katter. Med sitt ständigt vakande öga ser Ankie till att vi övriga engagerar oss än mer än vad som annars sannolikt skett och detta gagnar såklart våra små. Ankie, du har betytt mycket för mitt eget engagemang här på forumet.

Instämmer
Instämmer, och ett gott nytt år till dig med missarna Ankie.