Funderingar om öppet hus på Hökebohult....
Jag tänkte faktiskt, att köra en dag med öppet hus för oss här inne och på Huskatten och Kattgruppen på Hökebohult. Någon dag i sommar. Haha, Lena du klarar dig inte, du har ju jättenära då! Jag kan hämta dig vid tåget i Halden! Hör av er om det verkar stämma någon dag!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej det blir svårt att undvika Gunilla! :) Det låter trevligt tycker jag. ;)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det skulle vara trevligt Gunilla, men jag får se hur det blir nu i sommar. Först ska vi ju eventuellt åka till Paris, sedan göra lite annat oxå. Jag återkommer isf om jag kan komma med. Skulle vara trevligt iaf.
Tass
Sessan1
Ja jag försökte lägga samma inlägg i Kattgruppen och Huskatten med et där j***a msn verkar vrida sig i dödsryckningar……Ni är så väkomna!Tänkte köra lite historiskt grillparty där KArlXII drog upp sina galärer om vädret tillåter!

Men det låter ju jätteroligt! Jag kommer så gärna, visserligen åker vi väl några veckor upp till vår jämtlandsstuga..men vi lär inte vara där hela sommaren…vilken rolig idé!
Sidentass
Ja, jag försöker lägga in nu om det går på båda grupperna. Vi kan ju tugga på det.