Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 496 ggr
Hawknestgrove
0

Funderingar om öppet hus på Hökebohult....

Jag tänkte faktiskt, att köra en dag med öppet hus för oss här inne och på Huskatten och Kattgruppen på Hökebohult. Någon dag i sommar. Haha, Lena du klarar dig inte, du har ju jättenära då! Jag kan hämta dig vid tåget i Halden! Hör av er om det verkar stämma någon dag!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Nej det blir svårt att undvika Gunilla! :) Det låter trevligt tycker jag. ;)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

Det skulle vara trevligt Gunilla, men jag får se hur det blir nu i sommar. Först ska vi ju eventuellt åka till Paris, sedan göra lite annat oxå. Jag återkommer isf om jag kan komma med. Skulle vara trevligt iaf.

Tass

Sessan1

Hawknestgrove
0

Ja jag försökte lägga samma inlägg i Kattgruppen och Huskatten med et där j***a msn verkar vrida sig i dödsryckningar……Ni är så väkomna!Tänkte köra lite historiskt grillparty där KArlXII drog upp sina galärer om vädret tillåter!

Sidentass
0

Men det låter ju jätteroligt! Jag kommer så gärna, visserligen åker vi väl några veckor upp till vår jämtlandsstuga..men vi lär inte vara där hela sommaren…vilken rolig idé!

Sidentass

Hawknestgrove
0

Ja, jag försöker lägga in nu om det går på båda grupperna. Vi kan ju tugga på det.