Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 1620 ggr
majvi
0

Ge när du nätshoppar

Du får välja vilken förening du vill stötta

www.godhandling.se

www.sponsorhuset.se

Det är bara några procent av inköpet som nätaffären betalar till föreningen men är det flera som handlar kan det bli en liten slant. Vi har ingenting att förlora och varje krona som kommer in till katterna är välkommen.

Om det är 17 miljoner människor som köper CD i höst då blir det en hel del pengar på 2 procent.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
0

Man kan välja Stockholms Katthem såg jag. Bravo! Vad duktiga ni är på Stockholms Katthem att marknadsföra er, samt att hitta vägar för att få in medel till katterna. Mycket proffsigt! :)

Andra föreningar som kan vara intresse för oss kattfolk är (vad jag kunde se) Djurskyddet Sverige och Djurens Rätt och Forska utan Djurförsök.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
0

Det verkar som om föreningarna på god handling har 90-konto.

På sponsorhuset kan man även välja Rädda katten.Föreningar som vill vara med kan göra en intresseanmälan där, jag vet inte om det är några krav som ska uppfyllas men det är väl bara att försöka.Man kan ju tala om för en del föreningar att möjligheten finns.

http://www.sponsorhuset.se/intresseanmalan/

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

majvi
0

Föreningen får en krona när man lägger bud på tradera också.Gå in på kampanjer så finns annonsen ganska långt ner.

Det finns 180 nätbutiker med många inriktningar.  Ellos,Halens,Vingresor,fritidsresor,Ginza, Bokus m.fl.

Mari
0

Djurskyddet Bill & Bull finns också med där Glad

Det där med tradera provade jag för en timme sedan, har lagt 2st bud så vi får se om det kommer in några pengar, står at tdet kan dröja upp till flera månader innan vissa saker registreras.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Katthemsmatten
0

Det bästa är att om man redan handlar via nätet så finns förmodligen redan det företaget där. Gå bara in via Sponsorhuset så hamnar det en liten summa på föreningens du stöder konto. Inget extra bekymmer för dig som handlar, men några kronor extra för din förening!

#2 Det stämmer. För att få vara med på God Handling krävas 90-konto.

Medarbetare Hittekatter iFokus

majvi
0

Jag har fått in 14 kr till Rädda katten genom tradera på 6 dagar, det har jag fått bekräftat.Jag har inte vunnit alla auktioner och det är väl bra men bl.a har jag fyndat en dvd Bangkok Hilton för 1 kr + porto och cd dangerous för 5 kr+ porto

elena
0

Handlar ni via sponsorhuset kan ni välja att stödja Top Cats akutgruppGlad

Kajsa77
0

Mkt bra tråd så jag *puttar*

//EK

facebook "Livbojen för hemlösa katter!

"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars

TNR - alla katter har rätt att leva!

BARF - rått kött enda naturliga för din katt!

majvi
0

Jag har budat på en vara på tradera som jag inte vann, men det blir ändå 5 kr till rädda katten.

Just nu får föreningen man stöder 5 kr om man registrerar sig på Cint

majvi
0

Glöm inte sponsorhuset när ni lägger bud på tradera!

Lena
0

Puttar upp den här tråden. Högaktuellt nu i julhandeln.

Stockholms Katthem, Bill & Bull samt Katthjälpen finns med där.  

Vilka fler Kattföreningar är med?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
0

Påminner om att vi kan få in mer pengar till kissarna.

Kajsa77
0

Vad jag förstår så kan alla som är föreningar anmäla sig till sponsorhuset! Hoppas alla katthem känner till det och anmäler sig.

//EK

facebook "Livbojen för hemlösa katter!

"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars

TNR - alla katter har rätt att leva!

BARF - rått kött enda naturliga för din katt!