Hur ska jag göra?
Hur ska jag göra med denna hane jag hittat? jag kan inte ha kvar honom och han trivs inte heller med att vara ute i kylan på dagarna och inlåst på toan på nätterna:( han skriker konstant så han väcker oss på nätterna och det är ganska jobbigt för min dotter är 1 och ett halvt och är svår omsomnad eller vad det heter? har ringt katthem och pratat in meddelanden men ingen som ringer upp:( Finns ju bara snart en sak att göra och det vägrar jag..finns det någon som vill hjälpa denna kille?
Så snällt av dig att ha tagit hand om honom. Kan du beskriva honom lite närmre. Lägg gärna in en bild på honom i tråden om du har möjlighet. Var i landet finns han? Har du kollat hos polisen så han inte är anmäld som saknad? Han kanske är märkt ifall han har en ägare.
I din förra tråd om den stackars kissen skrev ju martdat att det var en rödvit katt försvunnen från en rastplats i Ljungby.
Det var ju inte så långt ifrån där du bor. Har du kollat med martdat om hon har uppgifter på de som saknar sin katt? Vem vet, kanske är det den kissen. Konstigare saker har hänt….
# 1-2 Det finns alltså en tidigare tråd. Vore bra om den länkandes överst i tråden.
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=82c73fa5-9261-4126-a3c0-d4f9f218acb9
Han är inte märkt och han är anmäld hos polisen

jag såg den på blocket, under kronoberg, men var ju ett tag senn, en katt jag inte kan sluita fundera över,. sätt ut en anons på blocket under efterlyses, man vet ju aldrig,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

har kollat o anonsen e inte kvar på blocket, däremot så är det en katt sökes anons om en familj i Alvesta som söker en vuxen hankatt som ska gå in o ut 1-5 år. , kanske nått att kolla upp, järna i kombination att du ändå sätter ut en anons om upphittad, alvesta ligger under kronoberg,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Låser den här tråden då det finns två trådar om samma katt. Låter den där mest är skrivet i vara kvar och låser denna som är kortare.
Här är länken till den andra tråden.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"