Blir galen på hantverkarna.. =/
Sagt åt dem hundra gånger snart att stänga dörren efter sig så katterna inte sticker.. Men nej då.. Lyssnar inte.
Bad att få veta när de skulle hit så jag kunde vara hemma för att kolla till katterna.. Fick då ett brev med svaret att de kom någon gång mellan vecka 48-49.. Ja, tjena.. Okej ska jag sitta hemma i två veckor? De kom i måndags och har hittils dragit in en sladd i vardagsrummet lämnat den där och sen sprungit lite upp och ner.. I dag lovade han mig att göra det klart för jag ska bort på fredag och vill ha dem ur min lägenhet innan dess.. Har dom satt sin fot här i dag? Nepp.. Såg dem i morse och hörde dem i trapphuset men vet inte vad de gjorde sen tog låååååång lunch kanske..
Ska tillägga att det är bara två lägenheter i detta huset..
Hyresvärden har hyrt in de här ljusen till att dra fiberlan till vår lägenhet.
Men jag kan inte sitta hemma i två veckor för att dom gör en sak om dagen.. Och tar fyra timmar lunch.. =/
Blir galen..
Som vanligt med andra ord när det gäller hantverkare. Dom verkar ha ett tungt arbete 
Men nu lämnade han alla saker inne i min lägenhet istället så de slapp springa ut och in.. Snacka om att han kommer ha katthår där i sen.. =)
Sen den obligatoriska Men oj har du 4 katter? Men här som är så fräscht.. Det luktar inget om dem alls..
Jag bara.. Va? Bara för att man har 4 katter innebär väl inte det att jag har det snuskigt hemma?
Fast de har väl sett det mesta när de är ute hos folk.
Gör så här, att när du inte är hemma, så stäng in katterna i ett rum dit hantverkarna inte ska in och talla. Lås sedan dörren och ta med dig nycklen.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Är hemma i morgon med, men fredag och nästa vecka är ganska fulla med prov, arbeten och annat trevligt så hoppas de är klara i morgon.. Annars får jag stoppa katterna i sovrummet..
Sigge är inte den enklaste att bara stoppa in i ett rum bara.. Får ju inte lyfta honom på det viset.
ja, du har inget val. Om han trilskas, så får du väl mota in honom på dass då. och låsa där med….. folk är så jädrans tanklösa……
Han går nog att lura in.. Är jag bara ensam så. Rasmus är jätte läskig fortfarande men är det bara jag kan jag nog med mat få in honom i sovrummet.

Jag kunde inte låta bli att kommentera när jag läst vad ni skrivit! Jag hade elektriker hos mig som ringde vid två-tiden och undrade om de fick gå in då jag inte var hemma, och jag gav mitt godkännande men sa att jag hade katter och att den ena skulle vara för sig själv pga sjukdomsrisk. När jag kommer hem vid halv fem fick jag reda på att denne man inte kunde låsa dörren efter sig då lägenheten stod öppen. Köksdörren var inte ordentligt stängd och tur nog hade inte de andra katterna gått in dit! Plus att den förvildade kissen i köket helt plötsligt hade flugit iväg med hela klätterställningen och fräste åt mig när jag kom hem. Så det är nog bäst att ha katterna i ett annat rum där de inte ska in!
ja de fattar inte!!!!! Får gapa och skrika åt våra främmande också, att de aldrig ska öppna båda dörrarna och kolla….
"Men är väl inte så farligt om de kommer ut"……..Vad i helsefyr tror de att jag har skylt på dörren för, där det står Släpp inte ut oss!!!!!
I dag är de klara.. Eller ja, de skulle tillbaka och kolla så allt var rätt kopplat sen men det var nästa vecka och då är Rasmus hemma på dagarna. Så nu kan jag andas ut igen.
pust……..