Katt indränkt i bensin SKREA
Katt indränkt i bensin SKREA
När katten kom hem till sina ägare i dag på förmiddagen, efter en natt utomhus, reagerade de på att den såg konstig ut.När katten kom in upptäckte ägaren att den var helt indränkt i bensin. Ägaren, som bor i Skrea, gjorde en polisanmälan och brottet rubriceras som djurplågeri. Katten fick uppsöka djursjukh…uset för vård.
va fan e detta för människor??????????stackars kisse
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

Just därför har jag innekatter. Jag vill verkligen inte släppa ut mina katter bland idioter…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Just därför är även mina innekatter

Fasiken…så arg jag blir..stackars liten kisse…finner inga ord..:-(
Ja det är verkligen inte säkert för katter att vara utekatter längre. Det är den bistra sanningen. Människan har blivit galen…
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Sadister och djurplågare har alltid funnits, men verkar bara bli fler och fler.

Usch, fy f*n! Just därför som våra också är innekatter med tillgång till innätad altan och så småningom så ska det byggas en rastgård.
Ytterligare en anledning till att bara låta dem vara ute under uppsikt. Vill passa på att varna för att så här års kommer även fler äckel på att katt och glykol är 'roligt'. 
Medarbetare Hittekatter iFokus
Fy f******n troligen hade katten tur att den kom iväg i tid. det var säkert meningen att det skulle hända något ännu värre!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#7 Vad är det som händer med katten när den får glykol på sig? Är det att den tvättar sig och blir sjuk eller har det någon annan effekt?
Sådant här får mig hur som helst att tvivla starkt på att människan skulle vara den mest intelligenta av arter… 
glykol är dödligt. Arne fick i sig nån droppe när han var mindre, han fick tag i en mus i en vippfälla och slickade på tassen. Men han klarade sig. MEn Ok, han fick försvagade njurar. Men detta med bensin, jag vill inte ens nämna vad jag tror att tanken var…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....