Ibland tappar man nästan orken !
I kväll var vi och hämtade en liten kattjej i Linköping som gått i området redan förra vintern,varit försvunnen under ett halvår men nu dykt upp igen hos samma familj. Katten blev dock bortjagad av deras katter.
Hon är så mager så man ser kotorna på ryggen och i bak och tyvärr ser magen oroväckande rund ut och inte som maskmage. Jag har inte fått ta i henne än och väntar till i morgon så att hon får lugna sig lite . Sen är det besök hos veterinär som gäller.
Känns så tufft med hur alla dessa katter har det och jag behövde bara skriva av mig innan jag tar nya tag.
Känns ändå skönt att veta att här på forumet finns dom som kämpar på samma sätt som vi .
Pia
9Liv
Stackars lilla katten, hoppas inte hon ska ha bebisar.

Åhh..stackars lille misse..o jag förstår dej också hur jobbigt det känns när det aldrig tar slut på herrelösa missar…är så glad att missen är omhändertagen nu, inne i värmen..
Eloger o kramar till er som gör så mycket gott för missarna!

Stackare tur hon hittade dig
Förstår din känsla. Det är så mycket elände där ute som man möts av. Önskar att det vore lite mera som i Holland där folk i gemen var mycket mer engagerad för katter och andra djur. Vi skulle behöva bli många flera….
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"