Röd katt upphittad, Skara/Axvall
En röd katt hänger utanför vårt hus och jag tycker det är dags för honom att ta sig hem nu. Vi bor vid Tubbetorp mellan Axvall och Skara.
Han är sällskapssjuk och vill gå in. Mager men i övrigt frisk så vitt jag vet.
Jag jobbar för Skaras katthem. Har du en bild på katten? Kan ni inte själva ta in katten? Vi har ingen plats mer och en lång kölista. Kollat Blocket, häng upp en lapp på Munken.
Det finns en massa utslängda och hemlösa katter också i Skara så chansen att hitta en ägare är inte så stor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
och gå in på kattpolisen i fokus där hittar du massa tips!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#3 Har du en okastrerad hona??
Medarbetare Hittekatter iFokus
Han måste hur som helst kastreras. Och din katt tydligen också. Bäst och billigast är vet Håkan Bremer, Skärv. 0511-62132 tel.tid mellan 8-9.
Jag lägger ut bilden på Skaras hemlösa katter. Kan du maila mig din mobilnummer ifall någon hör av sig?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

min katt måste inte alls kastreras än och det var inte det jag skrev hit om.
Jag ska prata med grannarna som verkar ha adopterat honom om de tänkt ta sig an honom på allvar.
Pmar mig hur det blir. Annars få vi sätta honom i kölistan. Tyvärr finns det fortfarande katter ute som inte bli matad. Men glöm inte att han måste kastreras.
ja det är A och O att han blir kastread, så han inte tillverkar fler katter….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....