jag som jourhem
mitt intr att hjälpa hemlösa kissar börja får 22 år sedan ..de hela börja när min granne skulle avliva sin kisse för hon kissa inne.ja hjälpte denna kissa till ett annant hem..sen har ja hjälpt andra kissar.ja hitta en katthona ute som va så hungrig alltid.hon fick komma in i värmen o vetr fick kolla på henne så hon va frisk.efter 2 vecker så låg de 5 kattbebisar i min säng..så tänkte ja att ja ska hjälpa hemlösa kissar.min syster va jourhem åt kissar hon me.ibörjan så hjälpte ja henne me katterna hon hadde fullt upp folk som ringde hela tiden om katter som dom inte kunde ha kvar.sen så fick hon kattbebisar som deras mamma stötte bort då fick ja flaskmata dessa.åh dom växte så de knaka.hon hjälpte en annan tjej som jobba på ett katthem..ja bodde på botten våning då.de kom flera gånger katter som besökte mig på min uteplatts,,ja satte upp lappar i området å några gånger hitta ja ägaren å ibland inte.ja fick nya hem till dom.ja har alltid haft tanke till att ha eget katthem att ta mot katter som inte har ett hem.sen har de fortsatt att ja hjälper hemlösa kissar.ja bestämde mig att flytta till ett litet hus så fick ja tag i ett hus på landet.så träffa ja hyresvärden åh hon berätta att hon hjälpte hemlösa kissar.hon tyckte de va super att även ja gjorde de..vi blev så bra vänner.hon berätta att hon har flera gånger fått låder me katter i utanför hennes dörr.fått samtal att hon skulle hämta kissar.förra hyresgästen även hon hjälpte denna tjej med kissarna.sen har hon fortsatt att hjälpa katter.vi har sån bra kontakt idag.hon ringde mig igår ang att hon har fått hämta kattungar som va utan sin mamma..hon berätta att hon skulle flytta till ett hus där jag bor…så roligt att hon ska bo här.en helt under bar människa..har berättat om er för henne.även dessa kissar på facebook,,åh hur ja fått mejl från människor som undrar varför ja ska hjälpa dessa katter.åh hon sa att de finns konstiga människor..så sa hon att folk är inte tacksamma tydligen..ja fick en bra tanke idag å ja ska gå på min magkänsla.hoppas att ni får hem till kissarna här inne å att de finns jourhem åt katterna.ja kan bara önska er lycka till..