Slå ett slag för TNR-metoden!
Lägg till den här badgen i din profilbild på FaceBook!

Idén kommer från Göteborgs Katthjälp.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fixat!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Saknar en gilla knapp på i fokus ha ha
//Pia

Jag såg det, och tyckte det var ett bra initiativ!
#2 Haha, igårkväll satt jag förbrilt och letade efter gillaknappen tills jag i nästa sekund kom på att det inte finns nån här ;)
#3 Ja jag har gjort det många gånger den senaste tiden;)
//Pia
Jag beställde just den pin tillsammans med almanakor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Badge tillagd på FB..

Badge tillagd
//EK
facebook "Livbojen för hemlösa katter!
"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars
TNR - alla katter har rätt att leva!
BARF - rått kött enda naturliga för din katt!
Fixat…
#5 Nu har jag också beställt!
Tänkte att kalendern skulle få bli pris i Lussekattävlingen! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Detta är ju en väldigt bra idé som jag såg först idag..har haft lite internetstrul här nåt dygn..suveränt om det leder till nyfikenhet så att man på olika sätt kan slå ett slag för just TNR
Någon av er kanske har något att tillägga, det finns säkert saker som jag har missat.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#11 Beundrar dig att du orka diskutera. Jag brukar slänga in att det också finns för många människor på jorden -ska man börja avlivar de? Eller avlivar hemlösa människor, handikappade gamla osv för att slippa problem? Utöver det praktiska i en TNR-koloni finns den mänskliga sidan. Ingen katt har valt att bli hemlös men har lika mycket rätt som en ägd katt att leva.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här gillar jag
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#13 Haha!