Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2227 ggr
Debattia
0

Tänk om jag kunde !!!

Jag chansar och slänger ut denna tråden !!!!

Jag ska flytta från Skåne upp till Hälsingland. Har en bod på tomten som jag inrett till katter. Tänk om jag hade  möjlighet ,ta den med mig!!!!

Finns här någon på sajten som vet om någon som kör lastbil och ev skulle kunna hjälpa mig på något sätt ????Jag har möjlighet att betala, men inte hur mycket som helst…

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Alexej
0

Hälsingland? Det blir en större flytt…har du hittat nåt bra?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Josefa
0

Nämen D, försvinner du från SkånelandGråter

martdat
0

härligt att du hittat boende, blev det hus? hoppas du får boden med dig,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

kattassen
0

Du får väl googla runt och kolla (kanske annonsera på Blocket) om någon ordnar bod-transporter. Vet ju att en del kör små sommarstugor osv.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Debattia
0

Tack för tipset ! Ska kolla, ja det blir en stor flytt.Jag får komma och hälsa på i Skåne sen bara.

Debattia

Gullimat
0

Vad härligt att du fick som du ville, blir lite långt att köra bara, om man vill träffa dig. Hoppas det ordnar sig med transport till din jättefina bod.

Lena
0

Skönt att höra att det har ordnat sig för dig med boende och att du fick huset du ville ha. Hoppas även att det löser sig med transport av boden.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

Ring runt till åkerierna vettja :)

Debattia
0

Jag har skrivit till ett par på blocket nu så får jag se.Dom stora företagen tar rätt så bra betalt så därför lhoppas jag på något lite billigare,annars får jag inte råd till att flytta den.

Debattia

Debattia
0

En kille har hört av sig men han hade bara en liten lastbil så det går ju inte,tyvärr. Puttar upp ifall någon känner någon som skulle kunna hjälpa mig.

Det hade varit toppenbra om jag kunnat ta kattvagnen med mig upp.

Debattia

kattassen
0

Här är en tråd som du kanske skulle kunna ha nytta av:Flört

Jättegrattis!!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Simson
0

Välkommen hit! Jag har lastbilskörande kusinbarn så jag frågar vart de kör. Har även mycket bra kontakt med flyttfirman här i stan som alltid när vi ses frågar med "rädsla" (spelad): Skall du flytta nu igen?! Skrattande

De har flyttat åt mig en tre fyra gånger tror jag. Det finns inget de inte kan ordna. När far levde åkte de förbi o skottade åt han också med traktor! Ring dem: www.hudik-flytt.se De har alltid firmatelefonen vidarekopplad så låt det ta en signal eller två så svarar de! Grymt trevliga om inget annat!

Visserligen har jag lastbilskort men det hjälper inget utan bil… Tungan ute

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Kusinbarnet var tydligen uppe i Umeåtrakten och det låg tydligen inte i Skåne. Tungan ute

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

martdat
0

Har du hittat jobb med? för du har väll jobb i helsingborg?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ankie
0

åh men va kul att du kommer hit till mina hemtrakter Debattia :), då kanske vi träffs…

Debattia
0

Jag ska kolla igenom alla förslagen jag har fått här.Verkar inte som jag kan få så mycket hjälp från blocket.

Klart vi måste träffas Anki!!!!!

Jag kommer att sluta jobba i november.

Debattia

Mari
0

Välkommen till Hälsingland, då kanske man kan styra upp någon Hälsinge-träff för oss på hittekatter så småningom?

Det enda jag kan tänka på är som Imasy redan har tipsat om, att fråga runt bland åkerierna, ibland har de plats över och ska de åt samma håll så kan transporten bli billigare har jag hört.
Ge inte upp hoppet om blocket, ibland kan det lösa sig där med, om du inte redan har det så lägg upp en egen sökesannons på blocket och lite andra annonssajter.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Debattia
0

Jag fortsätter och söker. Låter trevligt med en träff uppe i Hälsingeskogarna

sen.

Debattia

Lillan7704
0

Goe ska höra sig för!

När flyttar du Debattia? Gråter

Pälsbollarna i Höganäs

Debattia
0

Jag kan flytta boden tidigare men flyttar på riktigt i mitten av december.

Debattia

Alexej
0

Kan du ta med boden? Vad kommer det att kosta?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus