Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 6271 ggr
Lena
0

Nystartad Djurfond Motala

Det har nyligen startat en Djurfond i Motala. Här är länken till deras hemsida.

Några utdrag från deras presentation på hemsida:

Vi är ett nätverk av personer som arbetar med att hjälpa djur,som har det svårt,att få en bättre tillvaro. Djurfonden startades i slutet av 2009 och är nu under uppbyggnad.

Vårt mål är att skapa ett djurhem där djuren kan vistas innan de placeras i permanenta hem. För närvarande har vi tillgång till några värdfamiljer som kan ta hand om djuren tillfälligt, men fler behövs. Till fonden är knuten en veterinär.

Djrufondens Kontonummer är 6721-740 60 39 22

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Delfinen
0

Tack Lena. Snällt av dig.Skrattande

Lena
0

#1 Det är jag som ska tacka dig som tipsade mig om denna fond! :)

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Åh så fint!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Delfinen
0

Hade jag inte bläddrat i Hemmets Journal den dagen vilket jag aldrig annars gör och sett artikeln där, och sen mailat henne hade jag inte vetat om denna fonden. Ibland lönar det sig att läsa veckotidningar Skrattande

Lena
0

#4 Just Hemmets Journal verkar skriva en hel del om katthem och hemlösa katter. De har ju även en kattsida på internet.

Delfinen
0

#5 Där ser man. Kanske skall börja läsa veckotidningar på jobbet lite bättre *S*

Har skickat PM till dig. Kanske vet ett ställe till som är värt att omtala

Nu skall jag göra vad jag borde gjort för länge sen. Gå och lägga mig. bums mach iväg.

Godnatt alla goa människor.

anebit
0

putt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna