Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 3768 ggr
Hawknestgrove
0

Virkhjälp snälla!!!!!

Nu tigger jag om virkhjälp igen. På ett nytt sätt….. Jag önskar mig glada virkare, som kan virka de saker, som är i sånt skick, så de inte behöver fyllas vid tillverkningen…. DVs tusenfotingar, vanliga möss, datormöss, fiskar, tärningar, kuddar….jag hinner helt enkelt inte med, då mina bautaråttor tar så mycket tid i anspråk. Att däremot sy, virka ihop och fylla går ju väldigt fort och lätt. Dessutom så går det ju mycket mer i kuvertet!!!!

Tänkte mig så här…. ni som bidrar öronmärker hälften av nettobehålllningen till det Ni vill. Andra hälften tar jag till valfritt som JAG vill. OK? jag har ju fyllning och kattmynta har jag ju plenty……..KAttkedjan  betalr ert porto… Snälla??????

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

Usch jag är lessen - men jag suger verkligen på virkningRynkar på näsan

Försökte mig på en boll och en tärning men jag har noll koll på alla varv och maskor hit och dit så det blev totalfiasko.Skäms

Hoppas någon annan pysslig människa kan hjälpa dig.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

Finns beskrivningar Hawknest`? Jag virkar gärna..men är som alltid beroende av skrivna mallar att gå efterSkäms

Hawknestgrove
0

ja visst finns det det….. och som sagt, det är toppen om jag får hjälp med dem som ska monteras ihop. JAg har två virkglada inom föreningen här, som virkar möss och tusenfotingar, men det räcker ju inte .. Vi skickar alltid med en mus med varje medlemskort numera…..

Hawknestgrove
0

behöver dinmailadress. har rensat rent allt i hotmailen då den har blivit kapad

Hennum
0

Jag skulle kunna hjälpa till, men jag förstår inte riktigt instruktionerna, ska jag virka en mus som jag sedan inte stoppar och syr ihop, utan det gör du sen?

Isf så skulle jag vilja ha min halva av intäkten till att spara ihop pengar till en hemsida för ett projekt jag påbörjat som har lite o göra med det där kattmötet i skåne jag pysslar med. är det ok?

Jag kan bara virka vanliga små möss, men jag kan virka sånna och skicka till dig. Har en del färdiga oxå som jag inte lyckas sälja, kan jag skicka med dem oxå?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hawknestgrove
0

ja du har fattat galoppen.Skrattande du gör bara själva stommen, sen virkar jag ihop dem och fyller dem med fibervadd och kattmynta. Har du färdiga med mynta eller utan? spelar ingen roll, bara så jag vet vad jag ska skriva i auktionerna. så får du portot av mig på ditt konto…..

vilda-hilda
0

Lovar inget just nu men du får gärna Pm.A över dina mönster så kommer dom i flockvis när tiden räcker till.

Håller just på med att måla kattkulor inför kommande Julmarknader

Nalle

Sagolika
0

Kan tyvärr inte hjälpa till, då jag inte kan virka. Men jag skulle gärna vilja ha en länk till vart man kan köpa färdiga virkade möss m.m. fyllda med Gunillas superstarka kattmynta.

Maxima06
0

Jag kan ge det ett försök om du har mönster? Har virkat en del till kks.

Mvh Emma

anebit
0

Ska ta mig i kragen och komma igång igen med virkningen.  Skäms   Tungan ute  Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

ni som vill, pma mig er epostadress, så ska jag maila över beskrivningarna. Jag har dem i word, så det går ju inet att bifoga txtfiler här inne

Issa
0

Hmm, tror ni det skulle funka med Ballerinakex med? Kolla möster på denna sida: http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com/2009/04/ballerinakex.html

Vet ej hur pass stora dom blir?

Hawknestgrove
0

ja de är ju hur söta som helst!!!! Mina kanelbullar sålde ju bra……

Sidentass
0

#4 Tror jag fått samma problem där..fått endel konstiga mejl på engelska..och nu kan jag inte skicka mejl därifrån..endast ta emot..vet inte hur jag ska gå tillväga med min hotmail nu..men jag sänder över dej min andra adress som jag har på outlook via pm..

Hawknestgrove
0

Siden, min hotmail är också kapad. Jag får en massa mail  från folk, som undrar vad jag har för mig. Så jag har ändrat mitt lösenord på hotmail och så har jag raderat ut alla mina kontakter. det är det enda som hjälper. det kan vara fler som råkar illa ut….. Så tipsar om det… Nu har jag inga kontakter kvar på min hotmail…..

vilda-hilda
0

Pm.At dig Gunilla.

Nalle

anebit
0

Jag har redan beskrivningar.  ,:-))

Om jag bara får tummen ur  xxxxxxx.  Flört

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

#15 Tack för ditt mejl - nu har jag alla beskrivningar sparade..och hotmailen, eländet ska jag försöka göra som du gjorde..