Katt söker hem! AKUT!
Fick mail från en kvinna här i borås…hon mailade mig om en katt som är 8 år. Pga. separation behöver hennes katt ha ett nytt hem.
ANM: Detta inlägg är redigerat och låst då det bryter mot sajtens regler - se nedan. Det är inte heller lämpligt att publicera namn och telefonnummer öppet på forumet. //Lena - sajtvärd
Vill förtydliga att Hittekatter iFokus inte är en omplaceringssajt för kattägare som vill omplacera sin/sina katter. Vi kan ge goda råd vad man bör tänka på i liknande situationer, men vi bedriver inte någon omplaceringsverksamhet för katter som redan har ett hem. Avlivningshot är inte tillåtna, inlägg där sådant förekommer kommer att tas bort.
Har du en katt som du behöver omplacera hänvisas du till iFokussajten Djurannonser iFokus eller Omplacering iFokus. Gäller även de föreningar eller privatpersoner som hjälper andra kattägare att omplacera sina katter.
men ojoj, ja du detta är ju verkligen brådskande… imorgon…
det är bara att hålla tummarna att någon kan hjälpa eller vet nån. Du har ingen chans att hysa in kissen tills hem hittas?
Jag har tyvärr inte det…bor i en lägenhet med två egna katter och tre jourhemskatter så det blir lite tight…dessutom har jag lite jobb med en av de tre då hon e skygg…

gustafsson kanske? Inte långt från Borås om någon kan tänka sig att hjälpa till med skjuts.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
hej.ja ska ju hjälpa kattungarna så ja kan ju ha henne till hem hittas
så du kan hjälpa denna kisse då?
ja till hem hittas.nu måsste ja fortsätta här
underbart i så fall!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ÅH va bra!!!! Va glad jag blir! Fick sån skuldkänsla när jag inte kan ta emot henne själv! Underbart!!! =)
ja jag ropar hurra i morgon…..Tar aldrig ut glädje i förskott. hoppas lilla söta paddan slipper dö
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja hur går ni tillväga nu då? Har du ringt gustavssons till hon som har katten? Det är ju bråttom……
Gustavsson skulle ringa till hon som har katten…jag hoppas verkligen det löser sig för Mimmi!
har ännu inget hört
har inte hört nått