Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 3100 ggr
Elegantangel
0

Hemlösa kattungar i Höör

Hej alla vet att det är många här som är suveräna på att ta hand om hemlösa och förvildade katter.

Har vid ett par tillfällen sett kattungar vid City gross i Höör tre stycken tror jag att det är, de springer runt och leker på parkeringen. inget bra ställe att leka på…De ser firska ut inga rinnande ögon och så men de borde få ett bättre hem än en parkeringsplats. Jag har själv inga möjligheter att ta mig an dem då jag redan har sju katter. Jag kan ställa upp med att köra och så men har ingen erfarenhet av att fånga in förvildade kattungar tror att de små liven är ca 4-5 månader gamla. Har inte sett någon kattmamma…finns det någon här som kan hjälpa mig med dessa kattungar så att de får komma in i värmen? Jag kan även bistå med bidarag till vaccinering etc.

gustafsson38
0

ja ska ta hand om 2 som de ser ut…sen har ja mer platts för nån mer

Elegantangel
0

Är det fler än jag som sett dessa små? och larmat här? det är ju toppen i så fall

/Linda

gustafsson38
0

ja kan hjälpa till med dom

gustafsson38
0

hur går de här

Elegantangel
0

Det är ingen som har nappat på att hjälpa mig med att fånga in de små och jag har fått det lite körigt på jobbet…så om det finns folk i skåneregionen som kan komma med tips, hem och hjälp för att fånga in de små vore jag tacksam.

/Linda

gustafsson38
0

hadde ja vart i närheten så kund eja hjälpt dig..va är detta för katter

Elegantangel
0

Det är tre tabby och vita katter ras huskatt