Tyvärr är det många kattägare som fortfarande inte inser att alla utegående katter måste vara kastrerade…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Kom på en grej jag ska göra sedan. Kopiera upp den där i massvis med exemplar och sedan gå och lägga i brevlådorna i villakvarter där folk har sina katter ute. Nog för att dom kommer tycka man är en jobbig jäkel men det kanske finns 1 eller 2 på 50 som iallafall kommer kastrera då =)
ja den är bra..för att folk ska förstå
ja tyckte den passa här
ja som ingen skrivare har..annars hadde ja kopierat ut å satt upp
30 lappar utdelade i ett vilaområde idag! =) Jag sprang runt och kastade ner i folks brevlådor hehe
åh va bra

#2 Tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Alltid är de några som tänker efter en gång till och får upp ögonen..det är på tiden att folk börjar tänka efter..
Lägger upp bilden på facebook:)

Vi gjorde en raid med samma affich här inne på hittekatter i våras tror jag det var, då många tryckte ut och lade i brevlådor, satte upp i affärer od. Detta kan man upprepa nu inför nästa kattungesäsong. Bra att någon påminner om vad som kan göras.
Skall trycka upp en lunta imorgon på jobb.
ja faktiskt..för dessa kissar behöver ju hjälp
Bra idé att ta en tur igen med dessa affischer. Omgivningen behöver påminnas om och om igen.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag sätter upp bilden här och där:)

åh denna text fick mig att gråta

Idag åkte jag och 3 kompisar ut och la i flera brevlådor, vi satt också upp på ridskolor, förhoppningsvis gör det lite skillnad.
Super, det blir säkert en tankeställare för en del!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Den var jättefin den sista. också…..
….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Den sista är ju ett visningsex på en bok som en medlem håller på att gör.
//Pia
jså..ja fick den på min mejl i dag av en vän
Ja, man ska nog kolla med Carolina först innan vi sprider den sista bilden - den är jättefin men hör ihop med hennes bokarbete!
Mew2
oj… ja då ska man akta sig för att sprida den…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
jaså…???? ja vet inget om de.fick den i ett mejl idag