Har hjälpt en hemlös katt!!!
Hej!
Måste bara berätta att jag i Tisdags förra veckan va ute tillsammans med en kvinna från kattkommandosyd vi skulle fånga in några katter som vi hittat går omkring och strövar och som inte har något värmande hem, någon är också dräkigt så vi kände att detta måste vi göra.Vi fick infångat den dagen en svart liten hona och en svartvit katt troligen också en hona.
Jag tog 1000 kr från egen ficka så den helsvarta lilla honan skulle få bli steriliserad, vaccinerad och id-märkt och jag fick lov att döpa henne så hon fick namnet Saga. Hon mår nu efter omständigheterna bra är lite skygg bara men med mat och lite kattgodis ska hon nog repa sig. Hon ska få komma till ett stödhem och jag vill med detta bara säga att det känns så bra i hjärtat när man fått göra något fint för någon annan, människa som djur.
Ett tips om vad ni kan göra bara till dessa stackars missarna som är våra bästa vänner. Höj kattens status i samhället du också!!! /Emma
Visst värmer det i hela hjärtat när man kan göra något gott för en annan individ. Du ska ha ett helt fång med rosor för det du har gjort för Saga. Nu har hon en chans igen.
Lisa

Ååh nu får jag gåshud. Vilken underbar människa du är. Vet du det?
Jag vill ge dej massvis och åter missvis av rosor för det du gjort för katten. Och jag önskar dej all lycka i världen. Såna som du beundrar jag.

Jag håller med föregående talare..du är värd ett stort fång rosor för vad du gjort för kisse! Underbart Emma!
Rosor från mig oxo, Emma_Rosa, du är alla tiders!
/Pelusa
Här kommer det även en guldmedalj och en ros till dig Emma-Rosa! Det är just sådant här som värmer hjärtat och gör livet lite ljusare. Blir särskilt glad att kissen fått namnet Saga eftersom vår äldsta katt heter just det. Våran Saga är också en hittekatt som kom till oss 1999 med en kull ungar i magen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Underbart gjort. Du är en ängel. 

Stor kram till dig!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

En massa mjuka tassar till dig!
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ohh, vad fint gjort av dig.
Massor av blommor till dig
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh va du är gullig..Tack för du ställde upp för Saga.
Toppen av
dig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej Emma,det var en fin gest.Jag har också hjälpt till med att ta hand om 7stycken hemlösa katter,så nu har jag elva stycken,Folk höjer ju på ögon-brynen och undrar!!!synd att bödeln hann först med att avliva den lilla röd-vita kattungen,dom är så snälla och pratiga.kram.
Hej!Ville bara berätta att jag har tagit hand om sju st. ljuvliga katter,tyvärr blev jag tvungen att avliva "picasso"för njusvikt.så nu har jag 10st,fyra som jag hade förut.Alla är så förtjusande små liv.så mycket kärlek som jag får tillbaka.Doftar undrebat gör dom också.Sen har jag en pappillion tjej,som är 13 år,som är så liten och söt.Chicko,en gultofsad kakadua finns här också,så vacker med sin gula plym,sist men inte minst ett nymf-parakit par,som bidrar med härliga drillar.Är inte livet härligt så säg.Hjälp till att ge katter ett nytt hem,ni ångrar er inte.Sätt igång nu. Anita.

Även från mig kommer ett stort fång med rosor till dig!!
#14 Ett stort fång rosor och en riktig kattkram till dig och alla andra som engagerar er för hemlösa katter och ser till att de får hem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#14 Även från mig kommer en stor bamsekram och en stor bukett blommor….Lyckliga kissar som hittade dig………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
och härifrån är det också rosor, fler människor som du och världen vore en bättre plats för djuren, och även oss att vara på kram från Maggan47

Ett stort fång rosor till dig! Tänk om alla kunde vara så snälla och omtänksamma!