22000 kr ? att tjäna
Det är tips från en förening hur man tjänar mer pengar genom sponsorhuset. De har tjänat 22000 kr, på ett år förmodar jag.
Steg 1
Alla skulle prata med inköpsansvarige på sitt jobb att de skulle beställa via sponsorhuset ,resor,bilar,kontorsmaterial m.m
Steg 2
Vi anmälde oss alla till Cint förutom pengar när man svarar på undersökningar får föreningen man stöder 5 kr för varje medlemVi anmälde oss alla till Sponsorhusets nyhetsmail för att alla skulle bli påminda att handla via sponsorhuset
Steg 1 fungerar inte för mig som är anställd i landstinget men jag har tittat lite mer bland butikerna.Man kan t.ex gå via sponsorhuset för att skaffa vissa kreditkort, lån,skaffa mobilabonnemang, bredbandsabonnemang, kläder ,böcker,dvd,tradera,djurförsäkring
I år har jag skaffat ett nytt mobil och bredbandsabonnemang och hade jag vetat att jag kunde gå via sponsorhuset hade föreningen fått 130 kr.Man skaffar saker eller dyl som man ändå ska ha och den förening man stöder får pengar utan att jag betalar nåt extra
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Sponsorhuset är jättebra! 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bra tips!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Var med i klubbfajten.Svara på 30 frågor och få poäng till din förening.Den förening som får flest poäng får 3000 kr.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.