Naturens egen symbol
Hej vänner!
Jag vill visa er något av ett Naturens Under! ( Några av er har redan sett min egen kärlekssymbol inne på Svenska Huskatten.)
För några veckor sedan skulle jag klippa klorna på mina katter, just då hade vi 6 katter här i huset :), och dessa är försedda med 18 klor var , 6X18=108 klor!
Det gick väldigt bra, dom är fantastiska på att ligga still! Under denna aktivitet kollade jag lite så det inte var några sår på trampdynorna, och kollade lite extra på Gästen Milles trampisar eftersom de har varit väldigt slitna och torra efter en lååååång tid ute i kylan.
Snart blev det PellePlutts tur att "bli klippt"! Och vad får jag se under trampdynan, jo detta:
Bilden är alldeles äkta, ingen som helst ändring har gjorts, inga tillägg! En fantastikt vacker symbol för kärlek
….min alldeles egen PellePlutt sänder mig sin kärlek på detta sätt!
Många många kramar till er alla Cammo och PellePlutt(hittekatt -05)
Men du vad fint, så där ska jag göra oxå. Nu ska härmas lite,
Denna bild sänder ut mycket värme och kärlek, jag blir varm i kroppen när jag tittar på den.
Så fint!
Puss på lilla PellePlutt-tassen
Gu va sött.
//Pia
Nejmen oj lilla Pelle-Plutt som jag har ettt så gott öga till har hjärtan på tassarna. Det var gulligt! Men så är han ju värdens lilla gulleplutt också.
Puss på nosen till Peller-Plutt som påminner mig om Lill-Pelle som tyvärr inte finns längre.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Åh Vanessa, vilka ludd-tassar! Otroligt fiiiiiina!
Cammo
#5 Ja det var också söta tassar det där Vanessa! Katter är underbara på alla sätt.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men åh jag älskar ju katt-tassar! 

Förresten, tassens symbol som ut som en turklöver. Som klöver ser ut på kort. Så det är säkert en turkatt! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Cammo…som du vet sen tidigare…denna bild säger mej något alldeles speciellt…hjärta på tassen..där kan man prata om naturens under…
Vanessa…underbar bild…här sitter en som älskar tassar..dom rymmer så mycket skönhet….ofta man pussar tass här hemma!

Söt bild! Vilken mysig kärleksbild!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Detta hjärta har mamma Trulsan lämnat efter sej till dej Cammo.
Det är en mening med det .
Jenna
#12 Ja så är det naturligtvis, det var vackert skrivet. :)
//Lena

#12…helt klart…det är mer än en slump att hjärtat finns där..den finns för matte Cammo..för hennes kärleksfulla omsorg om Pelle-Plutts mamma o hennes barn..
Sidentass
Vi har ju faktiskt en artikel om Trulan och hennes kattungar här i Hittekatter i Fokus.
Här är länken för er som vill läsa den: http://hittekatter.ifokus.se/Sites/115a5fd1-d1df-44ff-8aba-91838bc3aac0/Trulsan.jpg
//Lena