Alice fd Coffee har flyttat in
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fostgotakatterna.blogsp…
Alice har flyttat in i måndags natt, kom körande från Linköping med Sam vid ratten och Marianne med, hela bilen full med kissar, Bönan, numera Majsan mamma till Alice, då Coffee, kom min syrrra och hämtade, Alice kvar här, och 3 kattungar hem till Marianne som är stödhem, har skrivit massor med gånger, men hela tiden har datorn stängt ner, får se om det går nu???? Alice är ca 1 år, svart som natten samt långhårig, har varit framme, men mest legat i garderob och kattlådehuset, vilket gjort att Flisan och Sigrid använt andra lådor, dom har kikat in, men backar, Beata däremot som är blind, har bara promenerat in och krämat på, vilket fått Alice att uppsöka garderoben Alice kommer från Östgötakolonin, samma som lilla Saga kom ifrån, och Malin där, gjort ett enormt jobb, med att i nuläget fått i 22 kissar, varit där i ur och skur, med fälla, och jag fått klartecken från min veterinär att ta in ny kisse, ca 2 månaders karens, eftersom Saga dog i FIP, i maj, ingen av mina bär på coronaviruset, så jag hoppas lilla Alice, fd Coffee ska trivas här, bilder kommer när datorn vill
Maggan47 som skickar detta och hoppas det går fram

Vad härligt!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

härligt, ett helt gäng östgötar inne, ska du ha alice permament?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Vi alla längtar tills din dator/nät fungerar bättre och du kan få in lite bilder!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Finns inte många människor med den viljan och det tålamodet som Malin har visat här för att få in alla katterna i kolonin flera mil ifrån hennes bostadsort vilka resor hon har gjort en lång tid.
Så härligt att Alice kunde få komma till dej!
Så roligt att Alice (Coffee för mig 'L* ) fått en egen tråd. 
Hon är en lite garderobskatt, här hade hon ett favoritställe inne i en garderod uppe på ett par kartonger. Men hon var självklart framme och kommer säkert snart att visa sig även hos dig Maggan.
Visst är hon ljuvligt söt.
Men ack så svår att fota…så ser fram emot att se några nytagna på charmfia.
Kan säga att Katja har jamat runt och letat efetr henne och saknar henne säkert…vilket jag oxå gör.
Puss på nosen från mig.
Härligt att höra att det går så bra med Alice
men det var ingen annan som trodde något annat heller…
Kram och tack för att du vågade ännu en gång Maggan, att ta hand om en misse från samma koloni där Saga kom ifrån 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Värmer i hjärtat när det ordnar sig till det bästa för behövande missar..vad vore kattvärlden utan dej LillMymlan som sliter dygnen runt, nästan, i ur o skur för att katter ska få räddas in i värmen..tack också alla underbara ni som öppnar era dörrar…

småskitarna hälsar till alice o tackar för sällskapet i bilen….
så skönt att höra om alices (o majsans) framsteg…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Underbart maggan!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Snart kommer nog duracell sigrid locka fram Alice från garderoben.
Ser fram imot att få följa denna vackra dams framsteg o bilder.
Tack alla som har hjälpts åt för att få in damen i värmen.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ja, Alice ska bo här permanent, och Sigrid kommer säkert att locka fram henne så småningom, redan nu, ligger hon lika gärna i sängen på kvällarna, men garderoben är tryggast på dagarna, leker gör duracellererna på övervåningen, hör dom ner till mig, när dom rasar runt, har inte gått upp, så jag inte vill avbryta, Alice har varit nere också och nosat runt, så det kommer så småningom att bli bra
en dålig sängbild bifogas
Maggan47

"12 Men så vacker hon är…!

Slurp drägel!
Kul de har kommit igång o leker på ovanvåningen.
jag tycker att alice är lik sin mamma majsan. dom är ju så söta.
Nu har Alice avancerat från garderoben till under sängen, med Sigrid som sällskap, mjukt och skönt ligger dom också, men kommer ner på kvällar och nätter och inspekterar, här är det Flisan hon är nyfiken på, lång hals får hon, men dom har ju träffats förut, mest när Alice parkerat sig i kattlådan
, och Flisan backade ut och bad om ursäkt
Maggan47

Underbart det går så bra o kul hon kommer fram redan.
Gissar Sigrid är lycklig nu.
Gullenosen… så underbart att det går framåt med tösen, men jag trodde inget annat heller
Kram på er
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Snygga bilder på bruden!
Vi saknar bruttan från kollot ibland! *ler*
Nosbuffar från
Max o Måns
alice liknar sin mamma majsan, fast majsan är mycke större. men alice är ju jättesöt.
Undrar hur Co…
menar Alice mår och hur det går?

*gosnos* till Alice…skönhetsdrottningen..

ligistungarna här vill åxå veta hur tant alice har det…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/