Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 720 ggr
majvi
0

Något litet att glädja sig åt

http://www.dvu.nu/

De tar där avstånd till hur djurens vänner Göteborg har arbetat.Det verkar inte så självklart som jag trodde för alla.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
0

Jättebra att Djurens Vänner i Uppsala så tydligt går ut och talar om detta på sin hemsida! Ser även att de anordnar kasteringskampanjer på speciella dagar.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Det är bra. Jag tror inte heller på att dra alla över en kam. Däremot så måste alla i Djurens vänner sätta ner foten ordentligt och se till att människan ska bort, samt att inga fler katter ska lida en enda sekund till. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

gubben
0

Jag var in på DV´s hemsida och han står ju fortfarande med som vice ordförande i riksorganisationen!!! Det påstås ju att han fått avgå? Han uttalde sig ju också som vice ordförande i fallet med hunden i Malmö som de avlivade hellre än att sälja den till en kille som redan hade hund. Undrar hur det ligger till egentligen.

Lena
0

#3 Det verkar inte som de uppdaterar sin hemsida så där värst ofta. Historien med hunden inträffade innan han fick avgå. Men det är missvisande när uppgifterna på hemsidan inte stämmer. Nu om aldrig skulle de vara extra noga med att göra uppdateringar.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"