Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 1628 ggr
Nikita-
0

"Den vita katten"

En liten helvit kisse vid trafikerad väg. Bifogar historien.

vildkatta
0

Åh vilken härlig solskenshistoria! @->-- *blomma till dej*

siberlina
0

va underbart, fick  du någon  hittelön, jag  brukar  alldrig ta  emot hittelön  ,när jag har hittat någons katt, det käns fel på något sätt,,Glad

Lena
0

Det var en fin berättelse. Den skulle passa som artikel här på Hittekatter.

PMar dig om saken!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

piamaria
0

Jättefin berättelse. Förutom hur det gick för den stackars kompisen. Gråter

Hoppas du fick en ordentlig hittelön för allt ditt jobb. Pengarna behövs med all säkerhet i föreningen.

Siberlina, hittar du fler katter, ta emot hittelön och skänk den till någon förening om du inte vill ha den själv.Flört

siberlina
0

# piamaria ,ja     det ska jag göra  nästa  gång

Simson
0

Hurra för dig Siberlina! Vad skönt att du har ögonen med dig! Kyss

För den som förlorat något och får det tillbaka känns fint att få visa sin uppskattning genom att få ge en slant i "hittelön". Det gjorde jag när bara cykeln stals och återfanns. Hade en av mina katter rymt hade jag nog tvingat på dig en hittelön alternativt lagt en peng till något katthem. Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Nikita-
0

Nej denna gång fick jag ingen hittelön. Stor belöning nog att ha hjälp en behövande kisse. Jag var nog minst lika lycklig som matte! Har fått hittelön vid tidigare tillfällen och dessa pengar går givetvis till mitt och föreningens arbete med hemlösa katter.