Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1521 ggr
Ankie
0

Kom ihåg å rösta för djuren med

Martina747
0

Jag tycker borgarna har visat att djurskydd inte direkt är deras grej att ta hand om.

Jag vill gärna rösta på de, för som det känns nu kan djurskyddet bara blir bättre.

Kattis999
0

Bra artikel!!

Ankie
0

jag röstar för djuren i år, mycket bra artikel….

martdat
0

läste en artikel skriven av Birgitta Carlsson där,:))))

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mona22
0

Det låter fint men kommer de hålla det? kolla föregående invalda. det lovar en massa. OM det håller det så är det jättebra då det behövs någon som värnar om djuren med.

Håller med det min kompis sade och det stämmer så bra:

"Valet handlar om att välja vem som ska ljuga för oss de närmaste 4 åren."

Alexej
0

Valet är lätt för mig. Miljöpartiet som alltid:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

brutt
0

En av de viktigaste om inte den viktigaste åtgärden nu i september är att rösta för djuren!

[LucyInTheSky]
0

Mycket, mycket mer än djuren spelar in i mitt val.. Men jag har redan poströstat och är alltså klar.

Ingen hemlighet alls att jag är så mycket vänster som det går att bli =)

UlrikaD
0

Mitt val var självklart att rösta för djuren. Men jag måste också hitta ett parti som tar hand om mig som sjukskriven. För gör de inte det så har jag ingen möjlighet att ta hand om djuren i min tur….

Pelusa
0

Ja, självklart! För mig finns bara vänstern. Gillar deras syn på både djur och människor!

annebeate
0

Jag tycker  egentligen vi borde avstå från att bedriva politisk propagande här på forumret. Eftersom det ändå görs finns bara ett val för mig

ALLIANSEN. Glad Ett rödgrönt styre vore en katastrof för Sverige. När man ska göra sitt val måste man se på respektive blocks politik i stort och då är Alliansen vida överlägsen. Tanken på Mona som statsminister hårt styrd av Ohly skrämmer mig och många!

[LucyInTheSky]
0

# 11 Jag tänker precis samma sak fast tvärt om.. 4 år till med alliansen.. Gud ge mig styrka..

Alexej
0

#12 precis. Deras syn på svaga människor är skrämmande.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lillan7704
0

Och deras syn på djurskydd här i Sverige verkar ju vara att dom tycker att den inte behövs..

Pälsbollarna i Höganäs