"LÖST" *AKUT* Amma sökes till 6 kattungar!
Har för lite mer än en timme sedan fått hem 6 st kattungar, ca 2 veckor, och behöver en amma till dessa.
Jag har ingen möjlighet att ta hand om dom själv tyvärr. Tiden räcker inte till, men hade jag inte tagit emot dom skulle dom ha nackats..
Finns det någon som har en amma? Eller någon som känner sig manad att flaskmata??
Snälla hjälp oss! Detta är akut! Dom finns i Höganäs.
Pälsbollarna i Höganäs
har du kollat ammajouren på face? Finns en i Älvdalen, vart nu det är och hur långt det är från dig har jag ingen aning om.
Men var finns mamma katt då? 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Har lagt ut det på Facebook!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
jag har skrivit där nu…

Mammakatt är spårlöst borta sedan flera dagar.. Ingen som vet var hon finns, men det ligger en stor väg intill campingen som hon har hållt sig vid.. Så troligtvis har hon blivit påkörd tyvärr.. 
Pälsbollarna i Höganäs
stackars bebbarna som blir utan sin mamma, så tragiskt!
Håller tummarna för att det dyker upp en amma med massor med god mjölk till bebbarna!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Ankie:
Ammajouren? Visste inte ens att det fanns något som hette det på Fejjan?
Söker man på det då eller?
Pälsbollarna i Höganäs

Älvdalen ligger norr om Mora. Höganäs norr om Helsingborg, så det är ju en ganska lång bit mellan.

Tusen tack anebit!
Pälsbollarna i Höganäs
jamen precis, du hann före anebit ;)

Puttar!!
Finns det verkligen ingen amma här omkring?
Pälsbollarna i Höganäs

Om ni vet någon så ring mig är ni snälla!
Jag måste logga ut och ge bebisarna mat, mina egna ungar ska också ha mat och gubben med.. ;-)
0738-121966
Pälsbollarna i Höganäs
Testa Blocket
Putt för amma. Kattungarna finns i Höganäs i norra Skåne.
Vad konstigt, det måste ju finnas massor med mammor 
Vet inte om det fortfarande är aktuellt eftersom hon skrev för två dagar sedan, men det finns en tråd på katter.ifokus om en kattmamma som sökte ungar i Skåne. Hoppas det ordnar sig snart
#17 Tråden om behov av akut hjälp kom i dag vid 17-tiden. Så sent som strax innan 19 i kväll var TS åter inne och bad om hjälp.
Så det är säkert fortfarande behov av akut hjälp! Så snälla hör av er ni som kan hjälpa till.

Det har löst sig!
Kom hem för en stund sen efter att ha varit och lämnat bebisarna till en verklig kattängel!
Du vet vem du är och du är värd din vikt i guld! 
Pälsbollarna i Höganäs

Underbart! Jag tror jag vet vem det är.

då skriver jag "LÖST" i rubriken och sen väntar vi på en ny tråd med uppdateringar om ungarna.