Grå randig katt Selma bortsprungen
Hej!
För ca fyra månader sedan skrev jag ett inlägg här om vår katt Selma som försvunnit från vår lägenhet mitt i centrala Vasastan. Tyvärr har vi inte hört någonting om var hon kan befinna sig men vi vill göra ett nytt försök . Hon kan vara mycket skygg och rivas när nya människor tar kontakt med henne, och därför kan vi anta man inte lyckas få tag i henne om man ser henne.
Bifogar här en bild på älskade Selma och nedan följer vår annons.
MVH/
Fam. Koppang
---
ANNONS: Grå randig katt bortsprungen
Vår älskade katt Selma har sprungit hemifrån vår lägenhet på Tulegatan i Stockholm mitt i Vasastan.
Hon är grå randig med en beige fläck i pannan, beige vit på magen. Inget halsband.
Hon är märkt i örat med kod J3327 och registrerad hos Kennelklubben med denna koden.
Snälla kontakta oss om du har SETT henne el. HÖRT något. Selma kan vara precis var som helst, då det har gått fyra månader sedan hon försvann.
ALLA ledtrådar uppskattas!
OBS: STOR HITTELÖN!
Mob nr: 0736263120/ 0704442723
Puttar för lille kisen ska hitta hem igen
Lägg upp annonsen på Kattpolisen i Fokus också.
Så Selma har inte kommit tillbaka än, jag minns såväl när du efterlyste henne och jag bad mina söner som vistas i Vasastan dagligen att hålla utkik efter henne. Fortsätt att ha uppe lappar med bild på henne och ha efterlysningar inne hos Stockholms katthem med flera tex www.katter.nu men det har du kanske redan. Kolla också med polisen med jämna mellanrum och annons i tidningen kan vara bra.
Hoppas så du snart återfinner henne.

jag ska skicka vidare detta till min bror han bor också i centrala vasastan så han kan kolla utkik
Efterlys på Djurhjälpen.nu också 
Ge inte upp, en väninnas syster katt kom hem för några dagar sen efter att ha varit borta i två månader tack vare en granne i området tyckte sig känna igen misse
Prata med barnen i området, de ser ju mycket när de är ute
putt för lilla Selma och lägg upp henne igen på Kattpolisen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....