Knarkarkatter i knarkarkvarten Hökebohult

hi,hiiii…höga katter är skoj att föreviga:-) Ska ta fram kameran under nästa knark-session här;-)
ja fick ju min efterlängtade nya sändniong i dag av den "grova" kattmyntan. det var lite pirrigt, för hon jag köper av, var rädd att det skulle börja mögla på vägen. Men det var så torrt och fint så……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hi, hi det var en omtyckt sändning som kom på posten.
Vi fick ju också en smakbit, då det anlände en överraskning i form av en bautaråtta med posten idag. Katterna inklusive matte och husse tackar så mycket. Linus öppnade själv påsen och tog ut råttan. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
hah ja det var ju förra årets sändning….Nu gjorde jag en riktig chansning. JAg sa åt henne jag köper av att jag köper allt hon tar in. Så i dag så kom alltså 6,5 kg….Mer på g senare i höst….

Oj1 Vad rädd jag blev sen fick jag syn på lilla Arne o kunde börja andas igen.
Inte bra att skrämas så Gunilla.
De är verkligen bort dina små kisar hi hi!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
ja Arne tänder på skor….

Usch, jag trodde också att det var några stackars katter som bodde hos knarkare, innan jag öppnade tråden och såg vad det var för knark. 
Oj så mycket mynta!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#8 Så trodde jag också..men blev så glad när jag såg hur det var:-)
hahaha va kul! Det blrev ju skojigare än jag trodde! OCh hoppas jag får lika mycket till! PAckat lite i 3-literspåsar idag, och den nya är så strong, så det svider i ögonen….