Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2062 ggr
EmilyRaven
0

Det börjar bli lite akut - Sluffy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sluffy är en alldeles underbar kattpojke som längtar efter ett eget permanent hem eller ett nytt stödhem.

Sluffy är en väldigt mysig katt, vill kela och ligga i knät mest hela tiden. Han är lugn i personligheten men kan tycka att det är roligt att busa lite då och då också. Beskrivs bäst som en charmig snäll nallebjörn.

Han är väldigt stabil och har visat sig gå bra ihop med andra katter. Just nu är han ensamkatt här hemma då mina egna katter bor hemma hos mina föräldrar på grund av min lilla boyta och det är därför jag skriver detta inlägg, mina katter måste snart flytta hem och min ena katttjej uppskattar inte att bo tre katter på min boyta.

Jag tror att han skulle uppskatta mycket att ha kattsällskap, eller att bo hos någon som har mycket tid att kela och umgås med honom.

Sköter lådan perfekt och är förtjust i torrfoder. Sluffy är troligtvis född någon gång 07/08.

Sluffy är en KKS-katt och kostar 800 kr.

Han är kastrerad, vaccinerad och öronmärkt.

Sluffy finns i Norrköping men transport brukar gå bra att ordna!

Skicka gärna ett mail till emily.mly@hotmail.com så berättar jag mer!

Hawknestgrove
0

Åh puttar för en så go kille!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

Jag antar att du är stödhem för KKS för denna katt och därför platsar annonsen under Vi söker hem

För att det inte skall bli så många lösa annonstrådar lägger vi dem i en och samma tråd.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

EmilyRaven
0

#1: Tack! Ja han är verkligen jättefin!

#2: Jag förstår. Han har legat i sådana trådar tidigare, nu gjorde jag en egen mest för att det börjar bli en ganska akut situation här. Ber om ursäkt om det ställde till det.

Sidentass
0

Puttar för den goa kissen!

Tiana
0

Sluff är verkligen världen goaste. Jag har träffat honom några gånger och han är inte blyg av sig. Det ska gosas direkt!

Lena
0

En jättesöt kisse! Problemet med oss på hittekatter är att de flesta av oss redan har huset fullt med hittekatter. Därför är det smart att även annonsera på andra sajter.

T.ex.

www.djurannonser.ifokus.se

www.katter.nu

www.blocket.se

Stäm av med KKS först bara så att det är okey med dem att du annonserar på dessa sajter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

EmilyRaven
0

Tusen tack för era tips och ert puttande!

Kan lyckligt meddela att Sluffy kommer att flytta på söndag till ett jättebra hem med en kattkompis, något som jag tror att han verkligen kommer att uppskatta! Är väldigt glad att det här har ordnat sig och att mina kattflickor kan flytta hem till mig igen, min ena tjej har inte bott hos mig sen i november! Lycka!

Skrattande

annebeate
0

Underbart att det har löst sigGlad

Hawknestgrove
0

Vad skönt att höra!!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

# Åhhh vad glad jag är att få höra att det ordnat sig så fint för Sluffy!!

Önskar honom all lycka i sitt nya hem!Glad

Rulta
0

Vad glad jag blir att Sluffy fått ett eget hem! (fast jag blev lite orolig där i början av tråden Tyst) Han är verkligen värlens finaste gosekille och det var så synd att han var tvungen att lämna oss. Vi kommer aldrig att glömma honom och jag hoppas verkligen att hans nya hem kommer älska honom åtminstone hälften så mycket som vi gjorde. Då vet jag att han kommer att ha det bra för resten av hans förhoppningsvis långa kattliv!

Rock on Sluffmeister! Cool <3

www.monasmatkrig.blogg.se

"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"