Hej Alla underbara kattälskare!
Måste ta mej i kragen och skriva här till er! Jag skrev sist förra året om Limhamnskatterna, det var början på min kattresa. Jag har matat fångat in kastrerat åkt bil halva sverige. Allt för dessa underbara katters skull. Innan jag fick upp ögonen så hade jag ingen aning att det fanns så många kisar. Satte ut mat till en liten mager kise utanför mitt hus förra året. Så nu har jag väl ca tio katter som kommer och äter dagligen. Alla dom ska kastreras i september. Har även haft problem med djurskyddet, folk som inte accepterar att jag hjälper katter… vet exakt vem det är. Men jag slutar såklart inte! Början på detta året gjorde vi ett tillslag ganska nära där jag bor, ca 22 stycker fiv smittade katter och även 7 döda katter på tomten. Det hamnde i tidningen. Ohhh vad rörigt detta blev… som vanligt när jag skriver :)
Jag vill bara ge er alla här inne megafet bamsesuper kram!!!! Även om ja inte har skrivit här så tänker jag på er alla!!! Lilla Ursula och Hera hälsar att dom fick såklart stanna kvar hos mej…. 
Så bra….. Alla blir kastrerade…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vilken tur att det finns sådana människor som du!!!!!!!!!
#2 Jag gör inte så himla mycket… Jag försöker som alla andra här inne :) Men det är skönt med extra uppmuntrande ord ibland!
Nu till en fråga onödigt att öppna upp en ny tråd. Har ju som sagt katter utanför mitt hus som ska plockas in (fälla) till kastrering. Sen måste dom vara inne i 4 dagar. Kan jag sätta alla katterna tillsammans i garaget? Det använd ej som garage för vi har ingen bil :) Här finns konstigt nog ingen honkatt endast hankatter.
Vi tänkte köra TNR på dom, alla är skygga och resurser finns inte att plocka in alla och hitta hem/stödhem. Dom har alltid fri tillgång till uppvärmt garage med fina mysiga hus mat vatten blötmat morgon och kväll även kattlåda. Är jag en hemsk människa som släpper ut dom igen? Har lite dåligt samvete….
#3 Jag tycker inte att du är hemsk alls. Det är jättebra att du ser till att de blir kastrerade och sedan har tak över huvudet och mat. Det viktigaste är alltid det här med kastrering. Att hindra att katterna blir ännu fler vilket det blir som ett brev på posten om inget görs.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#4 Absolut ska dom kastreras, det är verkligen A och O… En veterinär från Danmark kommer hit och kastrerar alla dessa tio katter för priset av en här i sverige. Betalar 100 kr per katt. Annars hade jag inte klarat av det. Känns bra att vara tillbaka här :)
#3 Tycker inte alls att du är hemsk som släpper ut dem igen. De blir kastrerade, får mat och uppvärmt garage med bäddar, jag tycker det låter riktigt bra! Lycka till!

Du är helt fantastisk usagi
. Blir alldeles varm i hjärtat av att läsa det du skriver.
#5 Men det är ju kanonbra att du kan få kastering för 100:- per katt!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vilken underbar lösning…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....